Poniedziałki z Miyo podsumowanie współpracy

Witam dzisiaj przygotowałam dla Was podsumowanie współpracy z firma Miyo. Wszystkie recenzje lakierów z kolekcji wiosna-lato,  w jednym poście, zapraszam.
miyo mini drops

Skończyłam recenzować 10 lakierów dla Was wiec czas na małe podsumowanie. Następna partia kolekcji wiosna-lato jest w drodze do mnie ponoć :) Wszystkie kolorki przyjemne, jedne podobały mi sie mniej lub bardziej, Wam z reszta też patrząc po komentarzach.
Zapraszam na podsumowanie.


Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Fakt iż dostałam lakier od firmy Miyo w ramach współpracy nie wpływa na moja ocenę.

pure orange 163
Crystal&Peach 164
pearl topaz 157
 raspberry ice cream 173
fressia fun 172
jonquil 159
 sweet carrot 165
moccasin 162
bright alchemy 154
 holiday sunrise 158

29 komentarzy:

  1. świetna współpraca :-), tak po cichu Ci zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie takie samo zdanie :D

      Usuń
    2. oj tam nie ma czego zazdrościć :)

      Usuń
  2. ten pierwszy niebieski przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko zdecydować który najładniejszy :) Wszystkie wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są ładne, ja bym nie mogła wybrać z tych kolorów ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są piękne, ja nie mogę nigdzie u mnie dopaść Miyo

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie super kolorki !:0 takiej współpracy tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego lakieru tej firmy jeszcze nie miałam, ale najbardziej podoba mi się brzoskwinka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej blogerka a dziś videoblogerka :) Mój nowy kanał - https://www.youtube.com/user/CatherinessTV


    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie bardzo ładne ;) z tych mam tylko sweet carrot ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak... ohh tak tak.. niezaprzeczalnie wszystkie sa piekne i wszystkie chcialabym miec.. :)
    Swietna współpraca :) 5 z + :) :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko ten ostatni mi sie nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Granatowy najładniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna kolekcja i swietne recenzje- potrafisz zachecic Cytrynko ;)
    Gratuluje wspolpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę zaopatrzyć się w te błyszczące


    ps. a u mnie? FASHIONOWE NOWOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam lakierów z tej firmy , a prezentują się naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger