Catrice - Crushed Crystals 02 PLUMdogMillionaire

Witam, długo czekałam z tą recenzja bo sama nie wiem czy jestem zadowolona z nowego piasku od Catrice, ma piękny kolor, w którym sie zakochałam i niestety kilka wad.
Catrice - Crushed Crystals 02 PLUMdogMillionaire

Zacznę od koloru, jest to ciemna śliwka, lakier jest nafaszerowany niebieskim,  fioletowym i różowym brokatem. Wszystko sie pięknie mieni w słońcu i tu niestety po trzech warstwach prześwitują końcówki :( Malowanie sprawia większego problemu, lakier ma dobra konsystencje. Piaskowa faktura pojawia sie w miare szybko ale jest dość delikatna co jest charakterystyczne dla piasków Catrice. Schnie w normalnym tempie ale długo zostaje plastyczny. Do zmywania polecam metodę foliowa. Cena ok 14zł w Drogerii Natura, za takie krycia jak dla mnie zbyt wygórowana. Pod koniec dnia miałam starte końcowki wiec trwałość też bez rewelacji, a szkoda bo kolor piękny. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 

 Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Catrice - Crushed Crystals 02 PLUMdogMillionaire
Catrice - Crushed Crystals 02 PLUMdogMillionaire

31 komentarzy:

  1. Jakoś tak mało piaskowo wygląda. Też go mam, ciekawa jestem jak sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała ta seria jest mało piaskowa

      Usuń
  2. Bardzo ładne są, ale czas utwardzania i trwałość sprawiają, że mówię im jak na razie nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. to fakt, krycie mają kiepskie i jak za taką cenę to lepsze są o połowę tańsze Lovely, ale kolory mają świetne, bardzo mi się podobają prawie wszystkie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż dziwne że tak ciemny kolor ma taką słabą pigmentację... Szkoda, bo kolor jest naprawdę godny uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! ciekawe jak się sprawdzi u mnie, bo jeszcze nim nie malowałam ;p za dużo mam lakierów hehe, mnóstwo takich co czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weż nic nie mów! u mnie cała szuflada czeka na swoja kolej :P

      Usuń
  6. ładnie:) podoba mi się ten kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie odcienie, ten jest nieziemski, cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko prócz koloru nie zbyt przypadło mi do gustu ;/
    będę tu częściej wpadać,bo dodajesz przydatne inspiracje! :D
    misiamisiaa.logspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :) Szkoda tylko, że na co dzień nie mogę takich nosić - muszę ograniczać się do delikatnych pastelowych róży, nudziaków i beży ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. To dziwne... u mnie krył normalnie po dwóch warstwach. I żeby było śmieszniej przez jeden dzień nosiłam go solo bo tak mi się spodobał efekt bez topu (naprawdę nie lubię wyglądu piasków, tylko te brokatowe z topem bardzo mi odpowiadają :-P). Ale dzięki temu odkryłam, że piaski faktycznie nie są dla mnie. Faktura mnie drapie (nawet jego) i ,,chrobocze"o wszystko. Ale odcień jest piękny! A drobiny pięknie się mienią :-) Świetnie udało Ci się je uchwycić :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to faktycznie dziwne z tym kryciem, niestety jestem rozczarowana, niespodziewałam sie że nawet ta faktura cie drapie :D

      Usuń
  11. fajny ale top krycie to porażka ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny jest, zastanawiałam się nad nim ale w końcu wzięłam czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek faktycznie piękny ;) szkoda, że tak szybko się ściera; położenie trzech warstw trochę trwa, a efekt utrzymuje się zbyt krótko na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Catrice piaski mi się nawet podobają, ale żadnego nie mam i chyba się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest genialny, ten błysk zresztą też, ale szkoda, że krycie takie słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest lakier, który zdecydowanie lepiej wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiś taki niemrawy ten piasek ;/ Kolor ma ładny ale struktura lakieru mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  18. w każdym razie kolor bardzo mi się podoba :) uwielbiam fiolety na paznokciach! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny! jeden z moich ulubionych odcieni fioletu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger