Piórkowe mani na piątek

Witam, dzisiaj piątek 13, jesteście przesadne? Ja nie i mam dla Was mani z naklejkami wodnymi. Zapraszam na post.

Pomysł na takie paznokcie przyszedł bardzo spontanicznie i strasznie mi sie spodobał, nawet moj mąż zauważył :) Do malowania używał bialego SH White On i miętowego Eveline MiniMax 808, moja ukochana i zapomiana mięta. Naklejki wodne pochodzą z allegro, na 90% od Promoto. Na paznokciach widać dwie warstwy lakieru, naklejki przykleiłam oczywiście na suchy juz lakier. Moim zdaniem całość ładnie sie skomponowała. Jak sie Wam podoba takie letnie mani w ta pasukna pogodę? Koniecznie dajcie znac w komentarzach. 

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)




37 komentarzy:

  1. Zdolniacha ;) Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To fioletowo-zielone piórko mnie zauroczyło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na fajne paznokcie :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te piórka super wyglądają na białym lakierze :D
    Ja po dzisiejszym chyba zacznę być przesądna, bo dzień w sumie kijowy, a Jerzy to troll :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na innych kolorach też pewnie by nie głupio sie prezentowały :)

      Usuń
  6. Uwielbiam motyw piórka, więc mani ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem przesądna, miałam dzisiaj egzamin i wszystko poszło dobrze :) Piórka cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez nie naleze do przesadnych :)
    Sliczne piorka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozweselające mani w taki deszczowy dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam motyw piórek, zarówno w manicure jak i w biżuterii i modzie :) Fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piórka podobaja mi sie głównie na paznokciach puki co ;)

      Usuń
  11. świetne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie są piękne, a naklejki tak kolorystycznie dobrane, że razem wygląda to świetnie :) Lubię miętowe paznokcie na lato i wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne piórka, uwielbiam takie mixy na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piórka są śliczne, uwielbiam je na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wkomponowałaś piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super te piórka się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdobienie!
    Oj, jak ja uwielbiam miętkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają świetnie i dopóki nie przeczytałam tytułu nie pomyśłałam , że to naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham naklejki wodne, te są ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Naklejki wodne wyglądają super :) fajny produkt na efektowne zdobienie :D Doskonale dobrane kolory lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ja nie umiem tak tworzyc jak Ty na paznokciach wiec musze sie posiłkować naklejkami :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger