Wyniki marmurkowego rozdania

Witam w tą piękną upalną środę, miedzy opalaniem sie a opalaniem sie znalazłam chwile aby wyłonić zwycięzcę marmurkowego rozdania.


Zwycięzca został wybrany drogą losowania po sprawdzeniu wszystkich zgłoszeń a było ich aż 58, wiem że to nie dużo ale  ja jestem bardzo zadowolona bo nie spodziewałam sie nawet połowy :D Oczywiście nie wszystkie zgłoszenia były prawidłowe, mam cichą nadzieje że nie znikną mi obserwatorzy zaraz po publikacji tego postu...
Nie przedłużając nagroda leci do:



Serdecznie gratuluje i zaraz pisze maila :) i czekam na adres do wysyłki.

Pozdrawiam



24 komentarze:

  1. Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! :*
    Aj, było blisko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, ja napewno nie zniknę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 pozycje niżej i marmurki były by moje. Gratuluję zwyciężczyni! /P.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja? Nie wierzę ! ;)))))) ale super ;) marzyły mi się ;) miałam je dostać na imieniny , ale okazało się, że dostanę co innego :( ale mi sprawiłaś prezent <3 dzięki wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze sprawilam Ci taka radosc 😉

      Usuń
  6. haha jak ja lubię widzieć w rozdaniach siebie tuż tuż pod wygranym losem :D to już któryś raz z kolei :D gratsy Lucy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Zwyciezczyni :)- piekna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zapraszam do mnie na rozdanie . :) http://mycurledtheworld.blogspot.com/2014/05/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger