Golden Rose Carnival 18

Witam, dzis czwarty i ostatni GR Carnival z moich nowości. Jeśli lubicie niebieskie mixy to zapraszam na dalsza część postu.

Golden Rose Carnival 18

Ostatnio uwielbiam niebieskie lakiery, pewnie to juz zauważyłyście :) Carnival 18 to połączenie czarnych niteczek z niebieskimi plastrami miodu. Nakłada sie całkiem niezłe, trzeba łowić niebieskie heksy tylko bo mało sie ich nabiera na pędzelek. Paznokcie szybko schną i są gładkie po pomalowaniu. Do mani użyłam białego SH White On 300 i niebieski pachnący Miyo Irys. Polubiłam ostatnio takie połączenie glitteru na białym lakierze. Wcześniejsze cztery Carnivale opisane sa tutaj 1719 i 20 Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)


Golden Rose Carnival 18
Golden Rose Carnival 18
Golden Rose Carnival 18
Golden Rose Carnival

31 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądają pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ten mix najlepszy :) uwielbiam niebieskie pazurki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten topper jest zdecydowanie najładniejszy z całej Twojej czwórki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ;) chociaż chyba z kropkami zamiast nitek więcej mi wpadły w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda zamknięte w buteleczce ;-) Bardzo fajnie wyglądają te topy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za nitkami, gdyby nie one byłoby super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne heksy, lepiej wyglądałby bez niteczek :D
    A kolory bazowe cudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, niteczki nie każdemu podchodzą wiem :)

      Usuń
  8. Gdyby miał same heksy to byłby super. A zamiast nitek mogłyby być takie malutkie czarne heksiki :p Wtedy to bym go nawet kupila.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super go zestawilas z pelnym niebieskim. Jest go w sam raz na pazurkach :- slicznie Cytrynko!

    OdpowiedzUsuń
  10. GR mógłby mieć więcej niebieskich heksików,ale i tak jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heksow jest sporo tylko trzbe je łowić :)

      Usuń
  11. Chyba ten podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten mi chyba najbardziej odpowiada, już wiem, za czym będę się rozglądać jak zawitam na stoisko GR :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twoje mixy:). Ten bardzo mi się podoba, chyba na równi z czerwonym:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z całej zaprezentowanej przez Ciebie czwórki ten jest zdecydowanie najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie mi się podobają :) Mam go i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam niebieskości na paznokciach, podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Irys jest przepiękny! Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niebieskie miksy uwielbiam! te wygląda wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niebieskie heksy jak najbardziej okej, ale te paski wrr drażnią mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger