Lovely Baltic Sand nr 5

Witam, dzisiaj przy piątku mam dla Was całkiem fajny piasek z Lovely numer 5.
Lovely Baltic Sand nr 5

Numer 5 kupiłam jakiś czas temu, jest to piękna czerwień z czerwono-złotym brokatem. Lakier różni sie znacznie od numeru 1, który jest jaśniejszy sporo. Piękny kolor, bardzo lubię czerwienie szczególnie w piaskowym wydaniu. Niedługo pokaże też matowy piasek od Adosa. Wracając do tematu Lovely to aplikaja jest przyjemna i bezproblemowa jak w każdym z tych lakierów. Schnie w przyzwoitym tempie, faktura piasku szybko sie pojawia i jest przyjemnie chropowata. Moim skromnym zdaniem ten brokat nie jest tak nachalny jak w czerwieni nr 1. Co do zmywania to polecam metodę foliowa. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.


 Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Lovely Baltic Sand nr 5
Lovely Baltic Sand nr 5
Lovely Baltic Sand nr 5

38 komentarzy:

  1. swietne sa te lakiery :) mam nr 3 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wszystkie oprócz żółtego i strasznie nad tym ubolewam

      Usuń
  2. Świetne są piaski ! Muszę w końcu jakiś kupić :) Pięknie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest, no i oczywiście Lovely ma najlepsze piaski w tej kategorii cenowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny piasek :)
    jejku jaki ty masz teraz śliczny szablon ^^ idealny ^^ brawa dla wykonawczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się piaskowy efekt, choć jednak chyba nie do końca w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwień nie każdemu sie podoba a w piaskowym wydaniu to juz w ogole heh

      Usuń
  6. Uroczy piaseczek :D
    Cudny jest ten szablon, w końcu go w pełnej okazałości zobaczyłam i nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm.. całkiem ładnie wygląda na paznokciach, a w butelce mnie nie urzekł, chociaż lubię czerwień ;) i kupiłam tylko nr.3 morski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki piasek to mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie, aż dziwię się, że jeszcze go nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba! :) ale ja uwielbiam wszelkie piaski :D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta czerwień mam z tego pomarańcz i błękitny strasznie dużo mają brokatu tu widze tak chyba nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam piaski z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To najbardziej udana seria lakierowa Lovley :) Mam 4 i chce więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, klasyczny kolor! zawsze warto taki mieć na okazję ekspresowego manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie ze schnie ekspresowo :)

      Usuń
  16. kolorek bardzo ładny, ale ja się jakoś zniechęciłam do piasków :( za szybko mi odchodzą od paznokcia, przez to że nie są zabezpieczone topem i takie całe kawałeczki mi odpryskują... także u mnie to jest mani tylko na 1 dzien, a później trzeba się męczyć ze zdrapywaniem tego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziwne u mnie sie piaski trzymaja kilka dni bez problemów :)

      Usuń
  17. śliczny jest! :) no i muszę powiedzieć, że masz świetny nagłówek! sama robiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ja taka zdolna nie jestem :)

      Usuń
  18. Piękny piaseczek :D chyba musze do Rossa wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hojorsko6/7/14

    Ja piaski Lovely ubóstwiam. Cena bardzo przyjemna, trwałość też ok., do tego bez żadnych problemów można odprysk zamalować i schnie błyskawicznie. Teraz na granat się czaję :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger