Life 23

Lakiery Life przeszły szturmem przez blogosfere niedawno z nowymi glitterami. Tym czasem ja Wam pokaże dzis lakier, który kupiłam juz jakis czas temu. Numer 23 to piekny chabrowy kolor z dodatkiem kropeczek.

life 23

Niebieski lakier i do tego kropeczki, mogło by sie wydawać ze to ideał. Niestety nic bardziej mylnego. Po pierwsze krycia ma bardzo kiepskie, potrzebuje trzech warstw a do tego strasznie długo schnie. Ja poszłam na skróty i użyłam niebieskiego Miyo Irys z pachnącej serii jako bazy. Kolory idealnie sie skomponowały a ograniczyłam sie tyko do jednej warstwy. Ze zmywaniem nie ma większych problemów, polecam metodę foliowa. Pojemność 5,5ml w cenie ok 5zł dostępne w sieci SuperPharm. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Przypominam o rozdaniu, na zgarniecie marmurkowych neonów  (klik klik) macie czas do niedzieli do północy. 


Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

life 23
life 23
life 23

33 komentarze:

  1. Mam czerwony z tej serii i lubię czasem poużywać, świetny efekt daje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam ale jeszcze nim nie malowałam :)

      Usuń
  2. Śliczny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny lakier
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy skończy się moja zakupowa wstrzemięźliwość prawdopodobnie polecę do SuperPharm po jakieś lakiery z tej firmy ;-) Są bardzo ciekawe i ładne - a nie mam ani jednego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że lubisz kolor niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, kojarzy mi się z ciasteczkowym potworem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze masz trafne skojarzenia :D

      Usuń
  7. jeden z piekniejszych 'niebieskich' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że krycie zazwyczaj jest takie słabe w lakierach tego typu, bo całkiem uroczy maluszek z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. także wolę dodawać jakąś bazę pod takie lakiery :) jest śliczny, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyobrazam sobie tutaj trzech warstw, schło by ze 3h i pozniej to zmyc...

      Usuń
  10. Jest prześliczny! Zachwycałam się nim jakiś czas temu na pazurkach koleżanki, ale ona nie pamiętała, gdzie dokładnie go kupiła. A Twój skąd pochodzi? Chętnie bym sobie taki sprawiła, ale nie mam pojęcia, gdzie szukać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w super pharmie mozna je kupic :)

      Usuń
  11. Ładny kolorek ;) szkoda, że taki problematyczny , ale też mam kilka takich

    OdpowiedzUsuń
  12. nie zdążyłam dopisać i mi poleciało ;) heh tez mam kilka takich , które pomimo, że piękne to ich aplikacja nie jest łatwa i prosta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt końcowy wynagradza wszystko :)

      Usuń
  13. też go mam, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor faktycznie jest świetny ;) Ja mam z tej serii taki biało-czarny, ale jeszcze go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny :) bardzo lubię takie glittery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopadłam w końcu te lakiery:) Glitterki są genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczniutki niebiesciaczek :) Bardzo mi sie podoba. O tak głosno o nich bylo a ja jak na złośc nie mam ani jednego ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Bardzo lubię niebieski kolor na paznokciach, a w rozdaniu już wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super kolorek są takie sukienki dzianinowe i na pewno te paznokcie by do nich pasowały

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger