My Secret 147 Lavender i Paese 191

Witam, macie jakieś plany na długi weekend? Jeśli nie to zapraszam dzis na lawendowo-mietowe mani.
My Secret 147 Lavender i Paese 191

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mani, które zmalowałam juz jakiś czas temu i dzisiaj doczekało sie swojej premiery, w sumie to nic specjalnego mięta z fioletem. Zdjęcia robiłam w pochmurna pogodę więc wybaczcie jakość. Użyłam swoich dwóch ulubionych swojego czasu lakierów, lawendowego My Secret 147 i miętowego Paese 191. Na zdjęciach widzicie po dwie warstwy każdego lakieru, na kciuku miałam jak sie pewnie domyślacie fiolet. Oba nie sprawiają problemów przy malowaniu i zmywaniu. Lubicie takie zestawienie kolorów? Na lato w sam raz :) Na zjdeciach bez topu. Koniecznie dajcie znać co myślicie o takich pazurkach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

My Secret 147 Lavender i Paese 191
My Secret 147 Lavender i Paese 191
My Secret 147 Lavender i Paese 191


31 komentarzy:

  1. Lawenda jest cudowna i również teraz gości na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moich dłoniach lawendowe odcienie nie wyglądają zbyt dobrze, ale za to mięte uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie połączenie kolorów, nawet kiedyś gościło na moich paznokciach. Uwielbiam oba kolory i mam swoje odpowiedniki- miętę z My secret i fiolet z Rimmela 60 seconds(kiedyś Lovely Gloss like gel) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miete z my secret tez mam ale zupelnie o niej zapomialam :D

      Usuń
  4. Ta lawenda jest świetna! Uwielbiam taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzieki, jak dawno Cie tu nie było ;)

      Usuń
  6. Pastele, a najbardziej mięta to moje kolory tego lata. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miete pokochalam juz w tamte lato :)

      Usuń
  7. Oba są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie razem wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie połączenia kolorystyczne , chociaż więcej skłaniam się ku mięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie nigdy nie moge zdecydować oba sa dla mnie piekne :)

      Usuń
  10. Takie połączenia to ja rozumiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham lawende w kazdym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta mięta jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zabawne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie razem wyglądają, ta miętka z Paese jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny kształt paznokcia! zazdroszczę. :(
    Zapraszam na bloga, w kolejnej notce TMI TAG więc proszę o jakieś pytanka pod postem. ;3
    http://s0methingood.blogspot.com/2014/06/questions.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten sam kolorek z MySecret i również zestawiam go z miętą, tyle że innej marki. Chociaż ma zbliżoną barwę, mani wychodzi dość podobne.
    Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  17. ta miętka jest wręcz cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger