Spóźnione mani na Paznokciowy Dzień Skittles

Witam, dzis mam dla Was obiecane i spóźnione Skittles mani, które obchodziło swój dzień w niedziele. Do malowania posłużyły mi cukierkowe piaski od Wibo.

wibo candy shop skittles mani

Takie mani chodziło za mną odkąd kupiłam wszystkie piaski Wibo Candy Shop, nawet wrzuciłam zdjęcie na instagrama i nie wiem jakim cudem dopiero teraz sie znalazło na blogu, ale mniejsza z  tym. W sumie nie mam co tu dużo pisać, tylko to, że na kciuku mam ciemniejszy fiolet a jest to piasek My Secret 174 Violet Star. Idealnie sie wpasował do tego mani, reszta to oczywiście Candy Shop od małego palca numer 1 kończąc na wskazującym nr 4. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

wibo candy shop skittles mani

wibo candy shop skittles mani
wibo candy shop skittles mani
wibo candy shop skittles mani
wibo candy shop skittles mani


29 komentarzy:

  1. nie lubilem tego efektu.. ale przy takich kolorach i zadbanych pazurkch wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Skittles mani w piaskowej wersji - super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda. :)
    http://geocachingpomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piaski, dobry sposób na długotrwałe mani :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie mani! Wszystkie piaseczki są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie te Wibo sa piekne! Super wygladaja wszystkie kolory na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak skittlesy to przydałoby się więcej kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się razem prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory ♥ Mam dwa piaski Candy Shop i baardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, piaskowa wersja skittles :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piaskowe skittlesy, super! prawie ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te piaski z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. skittles zawsze jest fajny, a już z piasków to w ogóle :) świetnie dobrany do reszty fiolecik na kciuku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w koncu sie przydał ten fiolecik do czegos :)

      Usuń
  14. Fajny pomysł z użyciem piasków, wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne mani :) no i musze poprzeć wypowiedz, ze prawie jak ombre Ci wyszło :). Jeszcze nigdy nie widziałam takiego rozwiązania z piaskami :), mega! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prawie ombre hehe, dziekuje za miłe słowa ;)

      Usuń
  16. super!
    http://s0methingood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie sliczne cukierkowe kolory jak sama nazwa wskazuje ale ten peirwszy chyba najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! razem wyglądają niesamowicie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna wersja skittles! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kompozycja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger