My Secret Glam&Shine 261 Amethyst

Witam w niedzielne popołudnie, miałam dziś nie pisać ale coś mnie natchnęło i pokaże dziś fajny fiolet od My Secret.

My Secret Glam&Shine 261 Amethyst to śliczny kremowy fiolecik. Do krycia wystarcza tylko dwie cienkie warstwy i zero prześwitów, wykończenie kremowe. Kolor wyjątkowo przypadł mi do gustu. Całość prezentowała sie jakoś nudno wiec dodałam kropeczki, strasznie je lubię a tak rzadko je robię nie wiem czemu. Do zdobienia użyłam Miyo Mini Drops 166 Indian Red. Strasznie mi sie podoba, takie niby nic a już sie coś dzieje. Zdjęć mało bo pogoda za oknem nie sprzyja.  Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
 

21 komentarzy:

  1. sympatycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Chciałabym takie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor i przyjemne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne te kropy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolety noszę czasami, ale nie należą do moich ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, wesołe kropki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. proste,ale efektowne zdobienie ;) przyciąga wzrok
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to kropkowe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor i fajnie wygląda z dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę mamie coś takiego zmalować, bo uwielbia fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba :-)

      Usuń
  11. To coś dla mojej mamy, ona uwielbia fiolety na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, chociaż wolę bardziej kontrastowe zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger