Loreal Color Rich 851

Witam, przychodzę dziś do Was z bardzo fajnym lakierem od Loreal Color Rich, dla mnie to nowość.

Ta małą zgrabna buteleczkę kupiłam w Rossmannie w cenie na do widzenia za 7,5zl, regularnie kosztuje ok 25zl za 5ml. Od razu mowie ze warto, maluje sie nim fantastycznie, dawno nie miałam tak dobrze kryjącego lakieru w pastelowym kolorze. Na zdjęciu widzicie tylko dwie warstwy lakieru. Pędzelek plaski, szeroki i przycięty na półokrągło. Konsystencja trochę rzadka trzeba uważać na skórki, wykończenie kremowe. Nie wiem jak wysycha bo od razu nałożyłam na niego przyspieszacz z Bell. Buteleczka mała zgrabna nie zabiera dużo miejsca w szufladzie hehe Kolor to pastelowy jaśniutki fiolecik, na lato idealny. Jak sie Wam podoba? Polecam kupic na promocji w Rossmannie od 4 maja.

 Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Loreal Color Rich 851
Loreal Color Rich 851
Loreal Color Rich 851
Loreal Color Rich 851
Loreal Color Rich 851
Loreal Color Rich 851
Loreal Color Rich 851
 


8 komentarzy:

  1. Pięękniak! W takiej buteleczce mam odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden z moich ulubionych kolorów <3 pięknie! :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden kolor lakieru z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona :) Musze się zebrać do napisania recenzji...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger