Catrice Luxury Lacquers- Million Brilliance i Golden Rose Rich Color 61

Witam, dzisiaj mam dla Was połączenie czerwieni z bardzo fajnym sreberkiem od Catrice. Zapraszam do czytania.
catrice Luxury Lacquers- Million Brilliance i Golden Rose Rich Color 61

Luxury Lacquers- Million Brilliance 01It's Showtime kupiłam na wyprzedaży w Drogerii Natura. W przezroczystej bazie zatopiony jest srebrny brokat i heksy tego samego koloru. Lakier sam w sobie słabo kryje mimo iz brokatu jest w nim naprawdę sporo,wykorzystałam do tego białą bazę (SH 300 White On) Bez bazy niestety paznokcie strasznie prześwituje.Wysycha w miarę szybko, już po jednej warstwie fajnie wygląda na pazurkach, nie wiem jak sie zmywa bo jeszcze go mam na paznokciach od 3 dni ale domyślam sie ze nie łatwo. No i mowie Wam napisać ze to pierwszy lakier Catrice z prosto przycietym pędzelkiem. Na zdjęciach z jedna i dwoma warstwami, mi sie podobają obie warstwy. Do duetu dodałam czerwień z Golden Rose Rich Color 61. Uwielbiam ten lakier, pisałam o nim Tutaj. Całość pokryłam żelowym topem od Wibo. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

jedna warstwa
Catrice Luxury Lacquers- Million Brilliance i Golden Rose Rich Color 61

Catrice Luxury Lacquers- Million Brilliance i Golden Rose Rich Color 61
 dwie warstwy
Catrice Luxury Lacquers- Million Brilliance i Golden Rose Rich Color 61
Catrice Luxury Lacquers- Million Brilliance i Golden Rose Rich Color 61
Catrice Luxury Lacquers- Million Brilliance i Golden Rose Rich Color 61
Catrice Luxury Lacquers- Million Brilliance i Golden Rose Rich Color 61

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam gdy jeden jest taką błyskotką ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swojego czasu bardzo się czaiłam na całą te kolekcję z Catrice... i teraz kompletnie nie wiem dlaczego mi przeszło :-P Bardzo ładny lakier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze mam jeszcze fiolet i nie wiem jak go ugryźć aby fajnie wyszedł

      Usuń
  3. Czerwień bardzo często pojawia sie na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwień uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwone pazurki maja w sobie cos wyjatkowego- bardzo podoba mi sie Twoje zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię tą serię lakierów do paznokci z gr:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne połączenie kolorów: )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger