Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!

Witam, dzisiaj przychodzę do Was z recenzja lakierów Essence. Połączenie limonki z szarościa bardzo przypadło mi do gustu.

Kupiłam w Naturze te dwa cudaki, szarość długo za mną chodziła, limonka od razu wpadła mi w oko. 53 Rock my world! to ciemny szary 27 Don't be shy! to rozbielona zieleń, mi przypomina limonkę. Malowanie nimi to czysta przyjemność, uwielbiam szerokie pędzelki, do krycia wystarcza dwie warstwy nawet przy jasnym kolorze. Nie zostawia smug. Przy zmywaniu nie było najmniejszych problemów. Z reguły nie pisze o trwałości lakierów ale tutaj jestem mile zaskoczona, jeszcze żaden Essence nie trzymał mi sie 3 dni! Może to zmiana formuły a może to tylko żelowy top z Wibo? Jak sie Wam podoba ten duet? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

 Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!
Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!
Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!
Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!
Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!
Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!
Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!
Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!
Essence Gel Nail Polish 53 Rock my world! i 27 Don't be shy!

27 komentarzy:

  1. Ale fajny żółtek! Niezwykle optymistyczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio takie łączenie kolorów jest bardzo modne, więc manicure trafiony w 10! :D

    ****
    Monique Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ta zieleń trochę pod neon podchodzi w sumie ;) ładne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zalezy od monitora u mnie na kompie wyszla blado w realu az tak po oczach nie daje :)

      Usuń
  4. Ale one rewelacyjnie razem wyglądają! Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak staly buteleczki kolo siebie to nie bylo oczywiste ze tak fajnie wyjda na pazurkach :)

      Usuń
  5. fajne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. limonkę mam i uwielbiam :) połączenie bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają razem, może spróbuję takiego polączenia:) Szaraczka z essence też mam, kryje niesamowicie dobrze, aż miło nim malować, pędzelki wolę mniejsze ale poradziłam sobie i z tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzelek dla mnie idealny jedno pociągniecie i mam pomalowana cala płytkę :D

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie połączenie, tez kiedyś coś podobnego u siebie zmalowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo takie mani za mna chodziło :)

      Usuń
  10. Musze przyznać , że bardzo fajne połączenie chociaż ja nie przepadam za kolorem "cytryny" ;p
    Zapraszam do sb http://pauluuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dont be shy kupilam kiedyś z gazeta jak wchodziła nowa formula i tez polubiłam je :) fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawienie kolorów! Choć ja na żółtym dodałabym jeszcze jakiś wzorek, najlepiej coś w stylu azteckim ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to juz wyzsza szkola jazdy :D dla mnie

      Usuń
  13. Piękne połączenie kolorków!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger