Lovely Exotic Color nr 2

Witam, dzisiaj przychodzę do Was z żółtym neonowym kolorem od Lovely Exotic Color nr 2.
Lovely Exotic Color nr 2

Nie wiem czemu to mój drugi neonowy lakier, strasznie mi sie podoba, czuje w nim moc. Strasznie daje po oczach. Malowanie to nie lada udręka, jest gesty i lubi smużyć, pędzelek płaski, pojemność 8ml. Kryje po dwóch grubszych warstwach, schnie przyzwoicie. Na nakrętce widnieje napis, że do stosowania tylko na sztuczne paznokcie. Pewnie chodzi o to samo co z poprzednia czy któraś tam seria neonów. Ja tam swoje paznokcie pomalowałam i nic im  nie jest. Do kupienia w Rossmannie. Jak sie Wam podoba? Kolor idealny na lato i fajny jako baza do zdobień. Dajcie znać w komentarzach co myślicie.

 Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2

24 komentarze:

  1. świetny kolorek, ale skoro smuży to nie wiem czy miałaby do niego cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę go mimo wszystko! :) Taka neonowa żółć przyda mi się na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle daje po oczach! Lubię takie, ale odpuściłam sobie zakup, bo mam sporo neonków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) Uwielbiam neony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda genialnie, chociaż ja bardziej od żółtych lubię różowe neonki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten kolor neonu,jest na równi z różem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. woow to się nazywa neon!

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę kupić! ten kolor *,*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor sam w sobie jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie kryje, może dlatego smuzy, coś za coś :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolor :D Pierwsze słyszę że lakier tylko do sztucznych paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor! Za każdym razem kuszą mnie te neony z Lovely, ale zawsze tchórzę w związku z tym napisem, że tylko do sztucznych paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  14. I love how bright it is!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger