Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62

Witam, dziś przychodzę do Was z niebieskim miani, nic wyszukanego, klasyczne połączenie dwoch lakierów.

To mani powstało na szybko i z braku pomysłu na pomalowanie paznokci, efekt nie wyszukany ale mi sie podoba. Kolory bardzo uniwersalne, holo Colour Alike 518 często gości na moich paznokciach :) Nie będę sie tu rozpisywać bo nie ma o czym, GR Rich Color opisywałam TUTAJ Colour Alike 518 TUTAJ. Jesteście ciekawe co kupiłam w Rossmannie na promocji? kto śledzi mnie na insta i snapie to juz wie, ale jak chcecie to naskrobie posta. Wyjeżdżacie na majówkę? Ja sie właśnie pakuje a w miedzy czasie pisze posty dla Was które sie pojawia automatycznie jak dobrze pójdzie. Jak sie Wam podoba moje mani? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

 Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62
Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62
Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62
Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62
Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62
Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62
Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62
Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62
Colour Alike 518 i Golden Rose Rich Color 62


15 komentarzy:

  1. Mega! Planuje takie mani w wersji hybrydowej ale to za jakis czas :) cudnee ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jest holo to zawsze mi się podoba:D Ja często jak nie mam pomysłu maluje na jeden kolor a dopiero na drugi dzień coś kombinuję albo chodzę taka zwykła aż zmyję i coś wymyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten niebieski taki smerfowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt :) i ukochany golden rose,musze dorwać ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny odcień CA, trochę denimowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier z CA i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne paznokcie, pięknie wyglądają, ten lakier CA bardzo mi się spodobał :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. CA ma swój urok, aż się dziwię, że nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham niebieski, choć nie na paznokciach, ale holo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy3/5/16

    Uwielbiam niebieski kolor, wiec dla mnie takie mani sa idealne! A polaczenie z tym brokatowym jest ekstra! Koniecznie muszę wypróbować takie połączenie, chyba nawet mam w swojej kolekcji semilaców takiej kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger