różowo mi czyli porownanie 3 lakierow do paznokci



Dziś przybywam do was z trzeba różowymi lakierami, które kupiłam w 3 różnych sklepach a w domu się okazało ze wszystkie trzy sa prawie identyczne. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło wiec będę testować i porównywać. Moza oczywiście o Maybelline Colorama  nr 06, Lovley Gloss Like Gel nr 151 i Delia Coral Prosilk nr 119.
Jak już zakupiłam wcześniej wymienione lakiery to w domu się okazało ze sa bardzo podobne do siebie a nawet identyczne jak postawiłam buteleczki kolo siebie. Swoja droga na paznokciach tez trudno doszukać się różnicy w odcieniach.

Na pierwszy ogień idzie Mayballine Colorama nr 06, buteleczka 6ml, bardzo długa szyjka, pędzelek plaski raczej standardowy, bardzo dobrze się nim maluje. Konsystencja odpowiednia czyli nie jest za rzadki ani za gesty, tak naprawdę kryje już przy pierwszej warstwie, wykończenie kremowe, schniecie w normie. Cena ok 7zl

Lovley Gloss Like Gel nr 151 producent zapewnia ze lakier imituje efekt lakieru żelowego, ciekawe. Jednak  już mnie tak nie zachwycił ponieważ w porównaniu z Colorama jest strasznie rzadki, kryje po 2-3 warstwach, ale schnie bardzo przyzwoicie. Buteleczka standardowo dla tej firmy 8ml, pędzelek plaski, lubię nim malować.  Wykończenie kremowe. Cena ok 8zl


Delia Coral Prosilk nr 119. Z tym lakierem mam pierwszy raz do czynienia ponieważ nigdzie wcześniej nie mogłam go dostać. Kwadratowa buteleczka o pojemności 11ml czyli największy z tych 3, na opakowaniu możemy przeczytać „ super trwała, ochronna emalia do paznokci. Kompleks Proslik z proteinami jedwabiu pielęgnuje paznokcie chroniąc je przed promieniowaniem UV.” Lakier ten najlepiej kryje i najlepiej się rozprowadza na paznokciu mimo ze jest trochę gęstawy. Pędzelek tez plaski taka jak w poprzednikach,  w zasadzie kryje już przy pierwszej warstwie ale nakładam 2 dla lepszego kremowego wykończenia. Wszystko było by cacy gdyby nie jedna podstawowa wada strasznie długo schnie L co prawda wszystkie 3 lakiery są bez utwardzacza ale jak dla mnie zdecydowanie za długo schnie. Cena ok 6zl


Delia Coral Prosilk nr 119 Mayballine Colorama nr 06



Lovley jest dla mnie za rzadki, Delia była by super gdyby nie schniecie wiec Maybelline wypada tu najlepiej.
A jak wasze doświadczenia z tymi lakierami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger