essence color&go fiolecik


Dziś nie typowy jak dla mnie manicure bo kupiłam pierwsza matowa bazę w moim życiu ale nie o niej dzisiaj. W roli główniej dzisiaj essence color&go  132 break through, piękny głęboki fiolet, przyznam ze mój ulubiony odcień. Buteleczka szklana o pojemności 8ml z nakrętka w kolorze lakieru, dla mnie fajna sprawa bo w koszyczku łatwiej mi znaleźć go. Dość szeroki i plaski pędzelek ułatwia malowanie paznokci, lakier bardzo dobrze się rozprowadza, czasem smuży niestety. Do pełnego krycia wystarcza 2-3 warstwy. I na tym koniec pochwal bo niestety trzyma się max 2 dni a czasem już po jednym odpryskuje, czy tylko mój egzemplarz tak ma czy wszystkie? Tak piękny kolor a tak krótko się trzyma buu. Dziś połączyłam go z moim ulubionym essence color&go 103 space queen. Na koniec resztę paznokci pokryłam matowym topem z lovely , jak wam się podoba to połączenie? Brokatowe paznokcie wykończyłam topem z Manhattan pro shine moim ulubionym swojego czasu.  Jako bazę używam  odzywkę z Eveline Nail Therapy Efekt jak z salonu. 



essence color&go


 Matowa baza z lovely bardzo mi sie spodobala, ma kolor mleczny w buteleczce, po nalozeniu na paznokcie chwile jest blyszczaca a po chwili robi sie matowa i schnie w sekudne doslownie.

essence color&go


essence color&go


essence color&go



1 komentarz:

  1. świetny kolor, no i pokaźna kolekcja! :)

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę :)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger