Isana Hair Hitzeschutz Spray, Spray do włosów z termoochroną (Rossmann)

Dzis post nie lakierowy dla odmiany. W ten pochmurny ponury dzien natchnelo mnie aby pochwalic sie Wam moim ulubiencem ostatnich czasow. Mowa o sprayu do wlosow z termoochrona Isana, moje wlosy od pierwszego uzycia go pokochaly i ta milosc trwa do dzis.

 Opis producenta:
Isana spray do wlosow z termoochrona chroni wlosy przed wysuszeniem podczas suszenia suszarka lub stosowania prostonicy- nie obciazajac ich przy tym. Wzbogacona pantenolem formula pielegnacyjna dostarcza wlosom ekstra porcje pielegnacji i nadaje im nie zlywkly blask.



Stosowanie:
przed uzyciem dobrze wstrzasnac, spryskac jeszcze wilgotne wlosy, wysuszyc jak zwykle suszarka, nie splukiwac.

Na wstępie kilka slow o moich włosach, mianowicie sięgają one do łopatek, sa farbowane i na domiar złego sie falują i puszą wrrr. Całe lato przechodziłam w związanych włosach zważywszy na upały, teraz je susze ponieważ jest u mnie w domu chłodno i po suszarce mam jeden wielki puch, który nadaje sie tylko do związania w kucyka. Inaczej jest jak spryskam włosy sprayem z Isany i wysuszę suszarka, włosy sa mięciutkie w dotyku i nie spuszone, mogę spokojnie nosić je rozpuszczone. Oczywiście nadal sie faluje heh ale można juz je spokojnie ułożyć i pięknie pachną na początku, później zapach sie ulatnia. Producent obiecuje ze nasze wlosy nie beda obciazone i beda pieknie lsnic, w moim przypadku spelniaja sie te obietnice. Jestem bardzo zadowolona.  Z kwesti formalnych spay znajduje sie w plastikowej butelce o pojemnosci 150ml  z atomizerem, butelka jest granatowa i przezroczysta, dokladnie widac ile jest produktu w srodku, jest mega wydajny.
Polecam :)

Isana Hair Hitzeschutz Spray, Spray do włosów z termoochroną

Isana Hair Hitzeschutz Spray, Spray do włosów z termoochroną

Isana Hair Hitzeschutz Spray, Spray do włosów z termoochroną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger