Miyo Mini Drops Let’s Dance



 Miyo Mini Drops to mój kolejny udany lakierowy zakup. Tym razem w moje ręce wpadł bardzo ładny, intensywny kolor czerwony  nr 132 Let’s  Dance, wzbogacony schimmerem w podobnym odcieniu. Nazwa mówi sama za siebie. Kolor bardzo elegancki, myślę ze na wieczór do „malej czarnej” w sam raz. Upolowałam go w malej drogerii nie daleko domu, która na swoje nie szczęście odkryłam niedawno.  Jak przystało na lakiery z Miyo buteleczka jest malutka i zgrabniutka o pojemności 7ml, pędzelek krótki, mały i plaski, w moim przypadku dobrze się maluje. Pełne krycie osiągamy po 2 warstwach, konsystencja odpowiednia  tylko trzeba uważać bo sporo się nabiera emalii na pędzelek. Lakier rozprowadza się na paznokci z dziecinna łatwością nie zalewając skorek. Trzyma się do 3 dni czyli standard jak na moje paznokcie, więcej się ściera niż odpryskuje. Ze zmyciem nie ma większych problemów, ładnie schodzi ewentualnie barwiąc skorki na czerwono jak większość  lakierów w tym kolorze.
Trudno było mi uchwycić te piękne połyskujące drobinki ale ja na swoim monitorze widzę je buteleczce, mam nadzieje ze wy tez J na zdjęciach z top coatem Manhattan Pro Shine. Kolor bardzo mi się podoba, polecam. 


Miyo Mini Drops



Miyo Mini Drops

2 komentarze:

  1. pazurki wyglądają jak cukiereczki :) takie błyszczące jak landrynka

    Reika :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15/9/13

    Beautiful red!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger