o zmywaczu z Rossmanna slów kilka

Dziś napisze wam o zmywaczu do paznokci, którego bym nie zamieniła za żaden inny. Isana Nagellack Entferner Mandelduft bo tak sie nazywa. Mowa oczywiście o zielonym, do kupienia tylko Rossmannie. W swoim życiu miałam już dużo rożnych zmywaczy do paznokci ale ten gości u mnie jednak najczęściej. Chcąc zaoszczędzić kupowałam nawet litrowy w hurtowni kosmetycznej, fakt butla wychodziła śmiesznie tanio ale nie była wydajna bo preparat gorzej radził sobie z lakierem do paznokci. Już nie eksperymentuje i jestem wierna Isanie, która zmywa dosłownie wszystko! Ale po kolei.



od producenta:
  • o zapachu migladlow, z wysokiej klasy olejków
  • usuwa lakier szybko i dokładnie
Fakt zapach jak na zmywacz do paznokci ma całkiem całkiem, radzi sobie mniej lub bardziej, z przewaga na bardziej, z wszelkimi lakierami do paznokci. Butelka całkiem spora, ja kupuje największy 250ml za ok 7zl, jest wydajny no chyba ze zmywam jakiś upierdliwy kolor :/ Dużym plusem jest przezroczysta butelka, dzięki której możemy kontrolować ilość produktu. Zmywacz nie śmierdzi ale tez nie pachnie jakoś cudownie, trochę wysusza skorki, ja zawsze kremuje ręce. Zmywacz nie ma szkodliwego wpływu na paznokcie a  duża wygodna butelka z nie za dużym otworem ułatwia przelewanie na wacik, chociaż ja przelewam do buteleczki z pompka.
Podsumowując bardzo fajny zmywacz do paznokci, polecam




A wy czym zmywacie swoje mazidła z paznokci? :)

1 komentarz:

  1. Ja mam ten sam tylko nie zapachowy i z samym zmywaniem radzi sobie nieźle. Teraz na pewno kupię ten zapachowy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger