Eveline Mini Max quick dry& long lasting nail charbowy 811


Eveline Mini Max quick dry& long lasting nail polish to moje ulubione lakiery do paznokci. Po pierwsze sa tanie, maja bardzo duża gamę kolorystyczna, ja w swojej kolekcji mam kilkanaście i naprawdę długo się trzymają na paznokciach. Dziś chce wam pokazać nr 811 niebieski chabrowy można go określić, bardzo piękny kolor chyba mój ulubiony z niebieskich odcieni. Standardowo mała buteleczka o pojemności 5ml, plaski pędzelek mały ale dobrze się nim maluje o dziwo. W przypadku tego koloru do pełnego krycia potrzebne sa 3 warstwy ponieważ lakier jest dość rzadki. Schnie przeciętnie mimo zapewnień producenta ale kocham te lakiery za trwałość. Potrafią wytrzymać do 5-6 dni bez odprysków tylko wycierając się na końcówkach. Jeśli chodzi o zmywanie to trzeba dokładniej doczyścić skorki bo lubi je odbarwiać niestety.  Na zdjęciach w towarzystwie z golden rose jolly jewels 118 prezentuje się bardzo ładnie a jak wam się podoba takie połączenie?

Eveline Mini Max quick dry& long lasting nail



Eveline Mini Max quick dry& long lasting nail



Eveline Mini Max quick dry& long lasting nail


Eveline Mini Max quick dry& long lasting nail

1 komentarz:

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger