My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle

Witam po dłuższej przerwie, dzisiaj mam dla Was piękny fioletowo niebieski My Secret Glam&Shine.

Jeśli przeglądacie mój fb i ig to wiecie ze żelowy lakier od Wibo KLIK  to wiecie że  nie doczekał sie zdjęć bo padły mi baterie w aparacie :( ale mogę Wam napisać ze nosiłam go piec dni i żadnego odprysku i założę sie ze wytrzymałby jeszcze trochę ale już mnie nosiło aby go zmyć i zmienić kolor. Na pewno jeszcze raz o nim napisze.
Wracając do tematu  purple sparkle od My Secret to śliwkowa baza i niebieskim schimmerem. Prezentuje się ślicznie na paznokciach, w słońcu ładnie lśni. Do krycia wystarcza dwie średnie warstwy, schnie w przyzwoitym czasem. Kupiłam w promocji za 4zł w Drogerii Natura. Na wierzch nałożyłam top Gel Like z Wibo. Jak sie Wam podoba? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
 
 

9 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W buteleczce granat na paznokciach fiolet - ciekawy gagatek z tego lakieru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor choć ja wolę coś pastelowego,coś bardziej kolorowego i ciepłego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wolę coś ciemniejszego :-P

      Usuń
  4. Trwałość robi wrażenie :) a kolor przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger