BeBeauty Love&Magic

Witam, święta juz za pasem a ja przychodzę do Was z lakierem, który ukazał się na walentynki. Rychło w czas.
BeBeauty Love&Magic

Ten gagatek trafił w moje ręce jakoś w lutym, strasznie spodobał mi sie ten ciemny róż no i cudna nakrętka. Oprócz nakrętki prawie nie różni sie niczym od lakierów Bell, baa w końcu to ta sama firma. Pędzelek płaski, konsystencja nie za gęsta nie za rzadka, wykończenie kremowe. Na zdjęciu widać dwie warstwy lakieru. Schnie w miarę przyzwoicie, pojemność 8g. Nie barwi skórek ani płytki przy zmywaniu. Niestety nie mogę doszukać sie numerka :( Lakiery tej firmy do kupienia sa w Biedronce. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach i przy okazji Wesołych Świąt.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
BeBeauty Love&Magic
BeBeauty Love&Magic
BeBeauty Love&Magic
BeBeauty Love&Magic
 

15 komentarzy:

  1. Również życzmy wesołych świąt. Ja osobiście przyznam, że ostatnio coraz bardziej przekonuje się do kosmetyków z biedronki, ostatnio właśnie kupiłam tam lakier, ale z jakiejś innej firmy, luxe? Jestem z niego zadowolona, piękny szary i wytrzymały ! Gości praktycznie cały czas na moich paznokciach.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah, jak ja lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor! Taki nie do końca oczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, w sam raz na wiosnę. chociaż ja już dawno nie używam zwykłych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek :) Osobiście bardzo lubię kosmetyki z biedry, bo najczęściej to kosmetyki właśnie np. Bell, tylko bez ich loga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często kupuje kosmetyki w biedronce ;-)

      Usuń
  7. Ciekawy kolor. Taki malinowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor :) Opakowanie też ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger