Colour Alike 488 Danzing

Witam, dzisiaj bardzo wiosenny fiolecik od Colorowo. Lakier czekał na swoja premierę czekał aż dwa lata. Zapraszam do lektury.

Jak już wspominałam lakier przeleżał w szufladzie ze 2 lata, kupiłam go stacjonarnie w Krakowie. Bardzo tęsknie za wiosna i szukam inspiracji w lakierach. Numer 488 Danzing to liliowy fiolet, który kryje juz po dwóch cienkich warstwach. Wysycha w miarę szybko, pędzelek cienki i zaokrąglony ale dobrze sie nim operuje. Dla mnie mani się prezentuje bardzo ładnie, do kupienia TUTAJ. Kosztuje zależnie ok koloru ok 15zl. Jak się Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.


Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
Colour Alike 488 Danzing
Colour Alike 488 Danzing
Colour Alike 488 Danzing
Colour Alike 488 Danzing
Colour Alike 488 Danzing
 

14 komentarzy:

  1. Kolorek idealny na wiosnę :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie ala fiołkowe kolory! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, nie mam nic podobnego w swojej skromnej kolekcji. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba to zmienić koniecznie ;-)

      Usuń
  5. Super jest! :) podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na zakupy w CA ale coś ostatnio promocji nie robią a ceny poszły w górę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam aż się zdziwilam :-(

      Usuń
  7. Podoba mi się ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię lakiery CA ;) kolor idealny na ten czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger