Lovely Summer Beauties nr 2

Witam Was w ten piękny słoneczny dzień. Pozostając w tematyce niebieskości dzisiaj na tapecie Lovely Summer Beauties nr 2
Lovely Summer Beauties nr 2

Ta niebieska buteleczka to nowy nabytek w mojej kolekcji, uwielbiam takie błękity. Lovely Summer Beauties nr 2 to iście wiosenny odcień, maluje sie nim całkiem przyjemnie. Do krycia wystarcza dwie średnie warstwy, wysycha w przyzwoitym czasie. Pojemność 8ml, pędzelek płaski i spłaszczony. Lakier ma wykończenie kremowe, kolor idealny na lato, którego już się nie mogę doczekać. Do kupienia w Rossmanach. Jak się Wam podoba? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
Lovely Summer Beauties nr 2
Lovely Summer Beauties nr 2
Lovely Summer Beauties nr 2
Lovely Summer Beauties nr 2
Lovely Summer Beauties nr 2
 

19 komentarzy:

  1. Kolor bardzo ładny, taki klasyczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny,idealny na ciepłe dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz sie lata nie mogę doczekać :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny, kocham błękity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolory na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny :D

    Zapraszam do mnie http://beautypiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek, kojarzy mi się z błękitem nieba w wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny odcień niebieskiego ;) ja skusiłam się na żółtka z tej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio lubię niebieskie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcień śliczny, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny kolor na okres wiosna-lato! :) Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękny letni kolorek - super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek. Już czuć powiew lata :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie kolorki,baardzo energetyczne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger