Bell Glam Mat nr 4 i Wibo Wow Glamour Sand nr 2

Witam serdecznie w piątkowe  przedpołudnie. Dzis mam dla Was matową czerń do Bell w połączeniu z moim ukochanym piaskiem z Wibo. Zapraszam do lektury.
Bell Glam Mat nr 4 i Wibo  Wow Glamour Sand nr 2
Wpadłam do Drogerii Natura i wyszłam z kilkoma lakierami jak zawsze, bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam czarny matowy lakier. Moj matowy top z GR i Wibo poszedł dawno do śmieci wiec rozumiecie. Bell Glam Mat jak sama nazwa wskazuje jest matowy ale czy na pewno? Ładnie się nakłada, kryje po dwóch warstwach, czas schnięcia w miarę ok ale gdzie efekt matu? Moim skromnym zdaniem wykończenie jest bardziej satynowe niż matowe. Mimo to prezentuje się przyjemnie, dobrze mieć taki mat w  swoich zbiorach. Pędzelek płaski, pojemność 8g, bardzo podoba mi się buteleczka. Połączyłam tą czerń z piaskowym różem z Wibo, jednym z moich ulubionych. Lubicie matowe wykończenia? Lakiery Bell coraz bardziej mnie zaskakują. Dajcie znać w komentarzach. 


Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
Bell Glam Mat nr 4 i Wibo  Wow Glamour Sand nr 2
Bell Glam Mat nr 4 i Wibo  Wow Glamour Sand nr 2
Bell Glam Mat nr 4 i Wibo  Wow Glamour Sand nr 2
Bell Glam Mat nr 4 i Wibo  Wow Glamour Sand nr 2
 

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten lakier z Wibo ♥ A ta czerń jest tak matowa jak czerń z GR, czyli w ogóle :c A szkoda :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matowy top w Wibo dawał większy mat :)

      Usuń
  2. Glamour Sand w tym kolorze mam i go uwielbiam! :)
    Nigdy nie próbowałam łączyć go z czernią (może niekoniecznie z matową), a widzę, że ciekawie się prezentują razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wykończenie ma bardziej satynowe, niż matowe. Ogromnie mi się spodobał odcień piasku, jest taki optymistyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepieknie sie Wibo prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mi nie pasuje ten pseudomat :D W ogóle on się tak nierównomiernie nakłada czy masz takie płytki po prostu pofalowane?

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowy Glamour Sand też go mam i bardzo lubię, ale już dawno go nie nosiłam na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten piasek w starej wersji i bardzo go lubię :) natomiast za czystą czernią na dodatek w macie zdecydowanie nie przepadam, ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój piasek zgestnial więc kupiłam drugi :-)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odkąd mam hybrydy zwykłe lakiery już mnie nie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda z tym różowym, ale mnie też zwykłe lakiery przestały interesować od kiedy mam hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten czarny mat, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the combination of matte nail polish and texture! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam piaskowe lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wróciłaś :D Co do matowych lakierów, to kupuję je tylko jeśli mają jakieś fajne kolory, a tak to wolę matowy top coat :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger