Bell Candy Colours nr 6 dla Biedronki

Witam, dziś mam dla Was pastelowy błękit Bell z limitki Candy Colours która pojawiła sie w Biedronkach.
Bell Candy Colours nr 6 dla Biedronki

Lakier pochodzi z limitki pudrowo-pastelowych  kosmetyków do makijażu, która pojawiła sie w sieci Biedronka. Mój błękit to jeden z 6 dostępnych kolorów lakierów do paznokci. Jestem mile zaskoczona kryciem, w zasadzie wystarcza tylko dwie warstwy i zero smug i prześwitów. Kolor iście wiosenny a ja czekam na wiosnę bardzo bardzo. Cena 6,99zl pojemność 8g, schnie w przyzwoitym tempie. Szczerze polecam, na wiosnę i lato idealny kolor. Cała kolekcja dostępna jest od 1 lutego do 31 marca, skusiłyście na cos? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
Bell Candy Colours nr 6 dla Biedronki
Bell Candy Colours nr 6 dla Biedronki
Bell Candy Colours nr 6 dla Biedronki
Bell Candy Colours nr 6 dla Biedronki
 

14 komentarzy:

  1. Ale wiosenne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię lakiery bell :) bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor <3
    Ja się na nic nie skusiłam z tej kolekcji.
    Lakierów nie używam a róże miały piękne kolory i, niestety, ogrom brokatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie skłaniam bardziej ku lakierom :)

      Usuń
  4. widziałam go w Biedronce :D bardzo mi się podobał,jednak nie kupiłam go

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolorek, szukam takiej hybrydy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kuszą mnie lakiery z tej serii,bo mam całą masę podobnych ale kolorek przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor, idealny na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor zdecydowanie dla mnie, uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger