Miyo Mini Drops 137 Fashion

Witam, dziś zapraszam na mocna kawę z mlekiem czyli Miyo Mini Drops w kolorze 137 Fashion

Miyo Mini Drops 137 Fashion
Lakiery Miyo juz nie pierwszy raz pokazuje na blogu, sa tanie i dobre. Dzisiaj chciałam Wam pokazać nr 137, jest to średni brudny brąz o kremowym wykonczeniu. Bardzo podobny do Eveline MiniMax 757 KLIK. Lakier bardzo dobrze sie rozprowadza na paznokciach, nie smuży i nie babelkuje. Do pełnego krycia wystarcza dwie warstwy, schnie w przyzwoitym tempie. Buteleczka 7ml mały krotki, spłaszczony ale bardzo wygodny. Na jesienno zimowe dni ten kolor bardzo mi odpowiadania, dobrze sie w nim czuje, przypomina mi mocna kawę z mlekiem taka jaka lubie. Nosiłam go trzy dni, jak na mnie to dobry wynik.  A Wy lubicie sie w brązach? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

Miyo Mini Drops 137 Fashion

Miyo Mini Drops 137 Fashion

Miyo Mini Drops 137 Fashion

Miyo Mini Drops 137 Fashion

z połączeniu z Wibo Glamour 2

Miyo Mini Drops 137 Fashion






18 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentuje zwłaszcza z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brązy lubię, a lakiery MIYO uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kolor jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam fazę na takie kolory ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię brązów i nie mam żadnego w swojej kolekcji, ale chyba czas w jakiś zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za intensywnymi brązami na pazurkach nie przepadam, ale taki lekko poszarzały odcień mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten nie jest intensywny dlatego tak mi sie podoba

      Usuń
  7. Na ostatnim zdjęciu razem z Wibo wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze złotem wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham brązy, złoto również, więc wszystko tutaj mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13/1/14

    It reminds me of Chanel Particuliere :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger