I Love HEAN nr 408

Witam, dzisiaj mam Wam do zaprezentowania lakier z firmy Hean, który kupiłam na wspomnianym we wcześniejszych postach weekendzie darmowej przesyłki.

MINI lakier do paznokci I LOVE HEAN 408

Mini lakier do paznokci I LOVE HEAN to całkiem fajna seria mini lakierów.

od producenta

MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia..
Łatwo i równomiernie rozprowadza się na powierzchni paznokcia.
Nie pozostawia smug. Kryje kolorem już po pierwszej warstwie.
Optymalną trwałość uzyskamy nakładając drugą warstwę po 3 minutach od nałożenia pierwszej warstwy.
Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory.


Lakier mieści sie w malej buteleczce o pojemnosci 6ml, która jest bardzo zgrabna. Swoim kształtem przypomina Vipere Polke. Pędzelek  krotki ale wygodny w użyciu, emalia kryje juz po pierwszej warstwie ale ja nałożyłam druga dla głębszego koloru. Konsystencja i wykończenie kremowe. Kolor no właśnie, trochę trudny do określenia jednoznacznie, nie jest to ciemny turkus raczej ciemna zieleń z domieszka niebieskiego, niestety aparat nie pokazuje całego jego uroku. Niestety odbarwia paznokcie jesli nie nałożymy wcześniej lakieru bazowego ale to w większości takich kolorów. Lakiery można dostać w osiedlowych drogeriach lub zamawiać na stronie producenta KLIK zapraszam również na fanpage firmy gdyż maja świetny kontakt z fanami KLIKZnacie te lakiery? Ja je bardzo polubiłam szczególnie za 4,99zł, teraz kupuje lub zamawiam u "zaprzyjaźnionej" Pani w bazarowej drogerii wiec nie płace za przesyłkę :) Koniecznie dajcie znać w komentarzach co sadzicie o tych lakierach i firmie.


I Love HEAN nr 408
I Love HEAN nr 408

I Love HEAN nr 408

I Love HEAN nr 408


14 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale kolor bardzo mi się podoba.
    Jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  2. To niestety nie "mój" odcień. Marki Hean kompletnie nie znam, ale o ich kosmetykach czytałam wiele pochlebnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coraz wiecej mam ich lakierow i sa naprawde fajne za nie wielkie pieniadze

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, chyba mam podobny z Avonu :) A widzę, że po nałożeniu Carnivala zmienił się kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wydaje mi sie, moze swiatlo inne? albo kontrast

      Usuń
  4. solo podoba mi się średnio ale z białym GR wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam kolor niezupełnie mój, ale z dodatkami się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny kolor, a z Carnivalem nabiera takiej świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest świetny! Szukam podobnego, tylko zależy mi na trochę lepszej trwałości. Nie miałam jeszcze nic z Heana - żeby kupować wysyłkowo aż tak mnie nie kuszą, a stacjonarnie nie widziałam nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie eveline minimax dluzej sie trzyma i widzialam podobny kolor

      Usuń
  8. Wygląda cudownie. Ja niestety nie miałam jeszcze okazji uzywac lakierów z Hean.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger