Moje cele i postanowienia na 2014

Witam, dzis taki luźny post, do ktorego zbieram sie od poczatku miesiaca juz. Chce Wam pokazac moje postanowienia na nowy rok a co z nich wyniknie to sie okaze w w przyszłosci


Zacznę od tego ze ta piękna grafika pojawiła sie dzięki uprzejmości Pauliny  z bloga onelittlesmile.

  1. Bede jesc więcej warzyw, to akurat dla mnie najłatwiejsze do spełnienia wystarczy trochę odmienić swoja dietę, na szczęście mąż i dziecko sa wszystko rzerni :D a ja warzywa lubie 
  2. Bede regularnie ćwiczyć, muszę po prostu muszę bo złe sie czuje w swoim ciele a jak wlazłam na wage to 3kg mi przybyło :/ a wiadomo ruch to zdrowie :)
  3. Bede kupować mniej lakierów, hmmm z tym będzie najciężej bo dzis znów sie obkupiłam w osiem buteleczek a jeszcze czekam na zamówienie z GR ehh nie powinni mnie do drogerii wpuszczać juz
  4. Bede regularnie czytać Wasze blogi, obiecuje poprawę :)
  5. Bede robić lepsze zdjęcia na bloga to juz praktycznie zrobione bo kupiłam statyw i 99% zdjęć jest ostra i dobrej jakość muszę tylko popracować nad tłem a wiadomo dobre zdjęcia na blogu to polowa sukcesu
  6. W końcu zrobię porządek w dokumentach o tak! muszę koniecznie bo mam taki bałagan ze nie wiem gdzie mam aktualne rachunki do zapłacenia, nie mam zupełnie głowy do papierów, nie wiem jak kiedy prowadziłam firmę.
To było by na tyle. Mam nadzieje wytrwać w moich postanowieniach szczególnie jesli chodzi o ćwiczenia i lakiery :D A jak jest u Was z postanowieniami noworocznymi? Macie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

ps. co sadzicie o nowym szablonie?

17 komentarzy:

  1. Ja też postanowiłam regularnie ćwiczyć i już to zaczęłam robić :) Plan - nowa sylwetka do wakacji :D
    A nad zdjęciami też muszę pokombinować coś żeby były lepsze. I jeszcze szablon bym chciała zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robiłam żadnych postanowień, z reguły i tak ich nie dotrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia! Mi poszło całkiem nieźle trzymanie zeszłorocznych, więc w tym roku też muszę sobie spisać listę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę zacząć regularnie ćwiczyć i pić mniej kawy a więcej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 2 to i mnie się tyczy :) A w związku z lepszymi zdjęciami na bloga sama planuję zakup świetlówki dającej światło dzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. będę trzymać za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powodzenia i wytrwałości ;) ja nie robię postanowień bo i tak nigdy nic z nich nie wynika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz spisalam oficjalnie i mam zamiar wytrwac :D

      Usuń
  8. Powodzenia! i wytrwałości:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, żeby wszystkie punkty się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic tylko życzyć spełnienia postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedzenie większej ilośc warzyw zima jest bardzo trudne. Ale powodzenia w realizacji celów.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger