Bell Secterale nr 6

Witam, udało mi się po paru dniach w końcu zabrać za bloga. Przy niedzieli pokaże Wam bardzo przyjemny róż od Bell.

Ta  elegancka buteleczkę kupiłam w szafie Bell w drogerii Hebe, wzięłam z ciekawości. nawet nie wiedziałam ze Bell ma taka serie. Kwadratowa buteleczka ze złota nakrętka prezentuje sie elegancko, w środku lakier w kolorze przybrudzonego różu. Wykończenie ma kremowe, ładnie kryje po dwoch cienkich warstwach. Pędzelek płaski przycięty na półokrągło, pojemność 8gr. Podczas malowania nie zostawia smug ani nie bombluje, jestem bardzo zadowolona  z tego gadadka i z całego serca mogę polecić. Znacie ta serie lakierów? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Bell Secterale nr 6
Bell Secterale nr 6
Bell Secterale nr 6
Bell Secterale nr 6
Bell Secterale nr 6

17 komentarzy:

  1. Miałam podobny kolor hybryd :) Uwielbiam go. Jest taki niby elegancki, ale też słodki i pasuje prawie do wszystkiego :D
    FLVCKO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutki jest, mam bardzo podobny odcień z L`Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tej firmy mam fiolet i miete sa super

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy ten kolor, jeszcze fajniej wyglądałby w jakkims zdobieniu

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolorek

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma chyba różu, który by mi się nie podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie nie wszystkie podobaja :P

      Usuń
  9. ładny, delikatny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger