Loreal Color Rich 852

Witam, dzisiaj mam dla Was cudowna rozbielona mięte od Loreal Color Rich.

Ostatnio bardzo sie polubiłam z tymi małymi eleganckimi buteleczkami, ta kupiłam w Rossmannie w CND za ok 8,5zl. Numer 852 to rozbielona mięta , malowaniem tym lakierem to sama przyjemność, cudownie kryje po dwoch cienkich warstwach. Kolor idealny na lato, na pewno nie raz będzie gościł na moich paznokciach. Buteleczka o pojemności 5ml pędzelek długi spłacony i przycięty na półokrągło i ta złota nakrętka, cudo. Podobają sie Wam takie pastelowe kolory? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)


Loreal Color Rich 852
Loreal Color Rich 852
Loreal Color Rich 852
Loreal Color Rich 852
Loreal Color Rich 852

15 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor, taki idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor :) Nigdy nie miałam lakieru z Loreala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier i dla mnie mimo pięknego koloru jest bublem do kwadratu ;/ Obecnie mam hybrydkę w tym samym kolorze i jest indigolove ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ani jednego lakieru Loreal - aż wstyd ;P ale ta subtelna mięta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wiosne w samm raz,delikatny i subtelny

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek, taki... nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalny kolor,chyba bym się nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger