Loreal Color Rich 852

Witam, dzisiaj mam dla Was cudowna rozbielona mięte od Loreal Color Rich.

Ostatnio bardzo sie polubiłam z tymi małymi eleganckimi buteleczkami, ta kupiłam w Rossmannie w CND za ok 8,5zl. Numer 852 to rozbielona mięta , malowaniem tym lakierem to sama przyjemność, cudownie kryje po dwoch cienkich warstwach. Kolor idealny na lato, na pewno nie raz będzie gościł na moich paznokciach. Buteleczka o pojemności 5ml pędzelek długi spłacony i przycięty na półokrągło i ta złota nakrętka, cudo. Podobają sie Wam takie pastelowe kolory? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)


Loreal Color Rich 852
Loreal Color Rich 852
Loreal Color Rich 852
Loreal Color Rich 852
Loreal Color Rich 852

15 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor, taki idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor :) Nigdy nie miałam lakieru z Loreala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier i dla mnie mimo pięknego koloru jest bublem do kwadratu ;/ Obecnie mam hybrydkę w tym samym kolorze i jest indigolove ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ani jednego lakieru Loreal - aż wstyd ;P ale ta subtelna mięta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wiosne w samm raz,delikatny i subtelny

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek, taki... nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalny kolor,chyba bym się nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger