Rimmel Salon Pro 703 Rock N Roll

Witam w ten piękny sobotni dzień, dzisiaj przychodzę do Was z klasyczna czerwienia od Rimmel.
Rimmel Salon Pro 703 Rock N Roll

Czerwień jak czerwień nic nowego ale bardzo lubię lakiery Rimmel Salon Pro wiec widziałam ze będzie mi sie dobrze nim malowało. Oczywiście sie nie zawiodłam a ze cena kusiła dodatkowo, w CND w Rossmannie były po 4,5zl :D Malowanie tym lakierem to czysta przyjemność, nie spływa na skórki, nie zostawia smug, do krycia wystarcza dwie cienkie warstwy. Wysycha w przyzwoitym tempie. Cena regularna ok 18zl. Lubicie czerwien na paznokciach? Koniecznie dajcie znac w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Rimmel Salon Pro 703 Rock N Roll
Rimmel Salon Pro 703 Rock N Roll
Rimmel Salon Pro 703 Rock N Roll
Rimmel Salon Pro 703 Rock N Roll

21 komentarzy:

  1. To mój ulubiony kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys tylko na czerwono malowalam :)

      Usuń
  2. Piękny odcień. Jak z trwałością? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, lubię czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień ładna,ale jestem uprzedzona do tej serii lakierów. Miałam z tej serii strażacką czerwień ,nie polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie jeszcze nie zawiodłam na nich

      Usuń
  5. świetny kolor i ilość warstw uważam za ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda, jest to klasyczny odcień, ale właśnie taka klasyka jest ponadczasowa! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czerwień :-D uwielbiam ta serię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna czerwień, chociaż u siebie za nią nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie czerwienie na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna! i chyba tez ja mam :) ja sie juz gubie w mojej kolekcji hahah!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te lakiery!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger