Wyniki marmurkowego rozdania

Witam w tą piękną upalną środę, miedzy opalaniem sie a opalaniem sie znalazłam chwile aby wyłonić zwycięzcę marmurkowego rozdania.


Zwycięzca został wybrany drogą losowania po sprawdzeniu wszystkich zgłoszeń a było ich aż 58, wiem że to nie dużo ale  ja jestem bardzo zadowolona bo nie spodziewałam sie nawet połowy :D Oczywiście nie wszystkie zgłoszenia były prawidłowe, mam cichą nadzieje że nie znikną mi obserwatorzy zaraz po publikacji tego postu...
Nie przedłużając nagroda leci do:



Serdecznie gratuluje i zaraz pisze maila :) i czekam na adres do wysyłki.

Pozdrawiam



17 komentarzy:

  1. Gratuluję ! :*
    Aj, było blisko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, ja napewno nie zniknę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było blisko ;D
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 pozycje niżej i marmurki były by moje. Gratuluję zwyciężczyni! /P.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja? Nie wierzę ! ;)))))) ale super ;) marzyły mi się ;) miałam je dostać na imieniny , ale okazało się, że dostanę co innego :( ale mi sprawiłaś prezent <3 dzięki wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. haha jak ja lubię widzieć w rozdaniach siebie tuż tuż pod wygranym losem :D to już któryś raz z kolei :D gratsy Lucy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Zwyciezczyni :)- piekna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger