Poniedziałki z Miyo Mini Drops 127 Paradise

Witam Was serdecznie, tym razem z działki, w końcu mam upragniony wypoczynek. Dzisiaj tradycjnie recenzja lakieru firmy Miyo z serii Mini Drops. Jeśli nie macie jeszcze dość miętowych odcieni to zapraszam.

Poniedziałki z Miyo Mini Drops 127 Paradise

Zacznę od tego ze ów lakier pochodzi z mojej kolekcji, nowe kolorki wiosna-lato Miyo będą za 2 tygodnie. Nie wiem co mnie podkusiło żeby go kupić ale ostatecznie mi sie podoba. Paradise 127 to mięta z dużą ilościa niebieskich tonów, srebrny shimmer sprawia, że lakier ma chłodny odcień. Malowanie nie sprawia większych problemów, wytacza dwie warstwy. schnie przyzwoicie. Nie zostawia smug przy drugiej warstwie.
Nie obiecuje, że będą sie pojawiać posty w tym tygodniu bo jak wspomniałam urlopuje sie, ale postaram sie cos wrzucić. Na pewno pojawiać sie będą nowe zdjęcia na fejsie i intagranie nie pazurkowe bo nie wzięłam lakierów :D wiec zapraszam. No i na pewno pojawią sie wyniki rozdania.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Poniedziałki z Miyo Mini Drops 127 Paradise
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 127 Paradise
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 127 Paradise

31 komentarzy:

  1. mięty są super! ostatnio moja kolekcja niebezpiecznie się w nie powiększa :D jak nie miałam ani jednej, tak teraz mam chyba z 5

    OdpowiedzUsuń
  2. W butelce lakier wydaje się mocno połyskujący, natomiast na pazurkach wygląda ślicznie - podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście chłodny odcień, ale ogólnie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pazurkach lepszy niż w butelce czyli tak jak być powinno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pazurkach znika schimmer jak dla mnie rewelacja :D

      Usuń
  5. Urlopuj się, wypoczywaj Kochana, :*
    Piękny jest, podoba mi sie bardzo, lubie te poniedziałki, pisałam Ci juz to?:)
    Miłego wieczorka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham miętowe lakiery więc buteleczka w takim odcieniu jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie chłodne odcienie na upały są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy, taki inny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna i przyjemna dla oka mięta... te lakiery miyo kuszą mnie oj kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna piękna mięta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny ;) miętę lubię pod każda postacią ;) miłego urlopu ;) wypoczywaj kochana i korzystaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziwny ten kolor, nie do końca w moim stylu.
    Wypoczywaj, korzystaj z dobrej pogody, póki jest :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Milego wypoczynku Cytrynko! A mietka jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie mój kolorek :) i fajny ten shimmer! udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, chociaż z dziecko to średni odpoczynek ale zmiana klimatu sie przyda :)

      Usuń
  15. W buteleczce ma za dużo drobinek, ale na paznokciach mi się podoba :) Miłego urlopowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny kolor! I cudnie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny odcień, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pazurkach wygląda jeszcze ładniej niż w butelce - śliczny lakier :D Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi sie efekt na pazurkach

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger