Poniedziałki z Miyo Mini Drops 166 Indianred i GR Carnival 26

Witam w deszczowy poniedziałek, dzisiaj mam dla Was kolejny lakier z kolekcji wiosna-lato od Miyo. Przyszła paczuszka a w niej dziesięć ślicznych buteleczek, Indianred to jeden z kolorów, które otrzymałam do testów.
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 166 Indianred i GR Carnival 26

Druga partia lakierów z Miyo to głownie róże, każdy w innym odcieniu, dzisiaj jeden z nich. Indianred 166 jest bardzo podobny do pokazywanego wcześniej 173 Raspberry Ice, tylko ten dzisiejszy ciemniejszy. Jest to piękny kremowy ciemny róż. Maluje sie nim bardzo przyjemnie, do krycia wystarcza dwie warstwy, schnie w przyzwoitym tempie. Polubiłam sie z małymi pędzelkami w tych lakierach. Dla urozmaicenia dodałam top z Golden Rose Carnival 26. Jest to nowy top w tej serii. W przezroczystej bazie jest zatopiony mały śmietnik chciałoby sie rzec ;) Jest biały kwiatek, fioletowe kwadraciki, zielone heksy i małe niteczki. Całość wygląda bardzo ciekawie i fajnie sie komponuje z tym różem. Carnival nakłada sie dobrze, wystarczy jedna warstwa aby pokryć paznokcie, kwiatek niestety trzeba łowić. Te kwadraciki straszne mnie urzekły zaś kwiatek jest moim zdaniem za duży. Schnie dość szybko, na zdjęciach bez topu i aż sie prosi aby go czymś pokryć. Kwiatek odpadł mi na drugi dzień bo strasznie haczył, kupiłam top GR Gel Look mam nadzieje ze da rade to wyrównać. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 


Fakt iż dostałam lakier w ramach współpracy nie wpłynął na moja opinie.

http://www.pierrerene.pl/index.php#/katalog-miyo


Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Poniedziałki z Miyo Mini Drops 166 Indianred i GR Carnival 26
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 166 Indianred i GR Carnival 26
Poniedziałki z Miyo Mini Drops 166 Indianred i GR Carnival 26


23 komentarze:

  1. Śliczny ten róż. :)
    pozdrawiam, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknny kolorek, pasowałby do mojej ulubionej garsonki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miyo ma bardzo przyjemny odcień, a te kwiatki z Carnivala są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemniaczki, ładnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż jak róż, odcień, jakich jest wiele(co nie zmienia faktu, że to ładny różyk :D), ale te topy z GR bombowe są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ten roż juz mam ale i tak mi sie podoba bardzo :)

      Usuń
  6. Pasują do siebie :) Ten Carnival jest boski ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie całkiem spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bajeranckie te kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak je topem pokryłam to jeszcze lepiej sie prezentuja

      Usuń
  9. oba są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bardziej zaczynam uwielbiać Twoje pazury :) Oba lakiery świetne, dobrze razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny malinowy kolor, a calosc rewelacyjna Cytrynko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna malinka! Ten kwiatek mi się podoba- fajnie by było gdyby był taki top, ale tylko białe elemety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ten kwiatuszek na serdecznym palcu ;-) Wygląda bardzo uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie ciekawią te nowe Carnivale, ale w moim Golden Rosie jeszcze ich nie mają :( :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger