Nowości i zakupy z marca

 Witam, dzisiaj pokaże Wam moje marcowe zakupy tym razem nie ma tego az tak dużo. Oprócz lakierów będzie tez pielęgnacja i kolorówka. Zapraszam na nowy wpis.

Juz jest połowa kwietnia, święta za pasem a ja przychodzę do Was z nowościami z marca. Niezłe jestem do tyłu haha, ale zupełnie nie mam na nic czasu ostatnio. Po raz kolejny poczyniłam małe zakupy w Drogeria.pl bo bardzo polubiłam sie z lakierami Zila. Kupowałam w promocji po 14,90zl biały dostałam gratis.
od lewej 111,203,132,119,103 i 106

Na ezebra kupiłam dwa lakiery Sally Hansen zdjęcie nie oddaje ich uroku ale będzie o nich post. Od lewej 250 Rum-pa pum Plum i 240 Deck the Halls. Z Semilac kupiłam top no wipe do pyłków, muszę sie jeszcze podszkolić w tej materii.

Jak wiecie odstawiłam odżywkę Eveline 8w1 na początku moje paznokcie były bardzo miękkie ale stosuje regularnie Vitamin Bomb z Wibo i efekty zadowalające. Opowiem Wam o tym przy innej okazji. Z Rossmanna kupiłam jeszcze cudny niebieski lakier Exteme Nails 533 i 544, Lovely Neon Glow nr 4, ktore pokazywałam na swoim insta.

Bielenda płynny diament to nowość mam nadzieje ze sie sprawdzi.

Któregoś dnia dostałam maila od filizankaszczescia ze wygrałam kosmetyki w konkursie Bell na instagramie. Taka miła niespodzianka, paczka zawierała żel rozświetlający do twarzy i ciała, nawilżający olejek do ust, dwa balsamy i peeling do ust. Lakiery czerwony 01 złoty głitter 03

Jak tylko pojawiły sie nowości w szafie Lovely postanowiłam kupić, dwie czekoladki bronzer Lovely Milky Chocolate i puder ryżowy White Chocolate. Oba juz używałam i jestem bardzo zadowolona

W Drogeria Natura poczyniłam małe zakupy tez na jakieś promocji
Garnier za ok 12zl
Paletka My Secret Natural Beauty Rose Kiss
Korektor Catrice Liquid Camouflage 005 light natural
My Secret rozświetlasz w kredce nr 2
My Secret kredka do oczy w sztyfcie nr 4
cień glam&shine eye shadow nr 10

Promocja w rossmannie 1+1 oczywiście musiałam skorzystać
Szampon nivea Repair & Targrted Care  suchy szampon Batiste Orient

Isana professional odzywka oil care do włosów suchych i zniszczonych 200ml
Isana professional maska nawilżająca oil care 150ml

Olejek pod prysznic Isana używam do  mycia pędzli i moj ukochany dezodorant Garnier Neo skorzystałam z promocji razem z koleżanką

Krem do rąk Cień z lidla Madame Glamour pięknie pachnie i fantastycznie nawilża

Pudełko Beglossy małe rozczarowanie praktycznie same próbki. Znacie któryś z tych produktów? Dajcie mi porządnego kopa dla motywacji do blogowania, przy okazji życzę Wam Wesołych Świąt.

49 komentarzy:

  1. Spore te marcowe zakupy :) Kolory lakierów cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie Vitamin Bomb od Wibo, może skuszę się na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to kobaltowe Wibo, jest b. efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to kobaltowe Wibo, jest b. efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te 3 pierwsze kolorki Zila ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nowości! Muszę wreszcie wypróbować lakiery Zila, bardzo mi się podobają ich kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko korektor Catrice i płyn Garniera. Miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bronzer i puder Lovely mnie teraz kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny haul :) szczególnie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ten lakier z Wibo Extreme Nails ma trochę słabe krycie. Robi mi prześwity.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka z tych produktów :) Co do lakierów najbardziej lubię Orly i Opi ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te czekoladki z Lovely mnie strasznie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma tego aż tak dużo??? Dla mnie to dużo ;) haha...Ja szykuję się na zakupy w Rossmanie , ale głównie kolorówka do makijażu ; trzeba uzupełnić zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory lakierów cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG!!! quanta coisa linda...principalmente os esmaltes.
    lindos.

    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    Instagram | Twitter | Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę tu wiele ciekawych nowości dla mnie, które z chęcią bym przygarnęła. Jednak staram się ograniczać swoje zakupy kosmetyczne do minimum ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Recenzowałam płynny diament u siebie także powodzenia w korzystaniu! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje mam nadzieje ze u mnie sie tez sprawdzi

      Usuń
  19. Mam wielką ochotę na te czekoladki Lovely :)) Może uda mi się je dorwać na promocji w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowne nowości ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekoladki z Lovely mnie kuszą, ale ja to sroka jestem i wszystko co jest cute mi się podoba :D Chętnie je dorwe jak będę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem taka sroka wszystko mi sie podoba :D

      Usuń
  22. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten płynny diament. Coś czuję, że ta witaminka z Wibo wpadnie do koszyka podczas promocji w Rossmannie :) A lakiery Zila świetne - szczególnie 203 i 132 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za krotko stosuje wibo aby moc chwalić ale widzę minimalna poprawę

      Usuń
  23. Super lakiery i kosmetyki. Zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy24/4/17

    mam ten krem i top no wipe a reszty z twoich kosmetyków nie znam, w moich ostatnich zakupach znalazł się pyłek z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile lakierów! Mnie także marcowe Be Glossy rozczarowało, ale w kwietniowym jest już dużo lepiej. Szampon Nivea Repair & Targeted hair dla mnie bomba, szczególnie w duecie z odżywką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w kwietniu już się postarali odżywka nivea też mi pasuje

      Usuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger