Nowości i zakupy z marca

 Witam, dzisiaj pokaże Wam moje marcowe zakupy tym razem nie ma tego az tak dużo. Oprócz lakierów będzie tez pielęgnacja i kolorówka. Zapraszam na nowy wpis.

Juz jest połowa kwietnia, święta za pasem a ja przychodzę do Was z nowościami z marca. Niezłe jestem do tyłu haha, ale zupełnie nie mam na nic czasu ostatnio. Po raz kolejny poczyniłam małe zakupy w Drogeria.pl bo bardzo polubiłam sie z lakierami Zila. Kupowałam w promocji po 14,90zl biały dostałam gratis.
od lewej 111,203,132,119,103 i 106

Na ezebra kupiłam dwa lakiery Sally Hansen zdjęcie nie oddaje ich uroku ale będzie o nich post. Od lewej 250 Rum-pa pum Plum i 240 Deck the Halls. Z Semilac kupiłam top no wipe do pyłków, muszę sie jeszcze podszkolić w tej materii.

Jak wiecie odstawiłam odżywkę Eveline 8w1 na początku moje paznokcie były bardzo miękkie ale stosuje regularnie Vitamin Bomb z Wibo i efekty zadowalające. Opowiem Wam o tym przy innej okazji. Z Rossmanna kupiłam jeszcze cudny niebieski lakier Exteme Nails 533 i 544, Lovely Neon Glow nr 4, ktore pokazywałam na swoim insta.

Bielenda płynny diament to nowość mam nadzieje ze sie sprawdzi.

Któregoś dnia dostałam maila od filizankaszczescia ze wygrałam kosmetyki w konkursie Bell na instagramie. Taka miła niespodzianka, paczka zawierała żel rozświetlający do twarzy i ciała, nawilżający olejek do ust, dwa balsamy i peeling do ust. Lakiery czerwony 01 złoty głitter 03

Jak tylko pojawiły sie nowości w szafie Lovely postanowiłam kupić, dwie czekoladki bronzer Lovely Milky Chocolate i puder ryżowy White Chocolate. Oba juz używałam i jestem bardzo zadowolona

W Drogeria Natura poczyniłam małe zakupy tez na jakieś promocji
Garnier za ok 12zl
Paletka My Secret Natural Beauty Rose Kiss
Korektor Catrice Liquid Camouflage 005 light natural
My Secret rozświetlasz w kredce nr 2
My Secret kredka do oczy w sztyfcie nr 4
cień glam&shine eye shadow nr 10

Promocja w rossmannie 1+1 oczywiście musiałam skorzystać
Szampon nivea Repair & Targrted Care  suchy szampon Batiste Orient

Isana professional odzywka oil care do włosów suchych i zniszczonych 200ml
Isana professional maska nawilżająca oil care 150ml

Olejek pod prysznic Isana używam do  mycia pędzli i moj ukochany dezodorant Garnier Neo skorzystałam z promocji razem z koleżanką

Krem do rąk Cień z lidla Madame Glamour pięknie pachnie i fantastycznie nawilża

Pudełko Beglossy małe rozczarowanie praktycznie same próbki. Znacie któryś z tych produktów? Dajcie mi porządnego kopa dla motywacji do blogowania, przy okazji życzę Wam Wesołych Świąt.

50 komentarzy:

  1. Spore te marcowe zakupy :) Kolory lakierów cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie Vitamin Bomb od Wibo, może skuszę się na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to kobaltowe Wibo, jest b. efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to kobaltowe Wibo, jest b. efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te 3 pierwsze kolorki Zila ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nowości! Muszę wreszcie wypróbować lakiery Zila, bardzo mi się podobają ich kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, ile nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko korektor Catrice i płyn Garniera. Miłego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bronzer i puder Lovely mnie teraz kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny haul :) szczególnie lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ten lakier z Wibo Extreme Nails ma trochę słabe krycie. Robi mi prześwity.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka z tych produktów :) Co do lakierów najbardziej lubię Orly i Opi ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te czekoladki z Lovely mnie strasznie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich zadowolona bardzo

      Usuń
  14. Nie ma tego aż tak dużo??? Dla mnie to dużo ;) haha...Ja szykuję się na zakupy w Rossmanie , ale głównie kolorówka do makijażu ; trzeba uzupełnić zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze sie zbiera tego tyle hehe

      Usuń
  15. Kolory lakierów cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG!!! quanta coisa linda...principalmente os esmaltes.
    lindos.

    Bjim...
    >>blog Usei Hoje<<
    Instagram | Twitter | Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę tu wiele ciekawych nowości dla mnie, które z chęcią bym przygarnęła. Jednak staram się ograniczać swoje zakupy kosmetyczne do minimum ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latwo powiedzieć gorzej zrobic :-)

      Usuń
  18. Recenzowałam płynny diament u siebie także powodzenia w korzystaniu! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje mam nadzieje ze u mnie sie tez sprawdzi

      Usuń
  19. Mam wielką ochotę na te czekoladki Lovely :)) Może uda mi się je dorwać na promocji w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowne nowości ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekoladki z Lovely mnie kuszą, ale ja to sroka jestem i wszystko co jest cute mi się podoba :D Chętnie je dorwe jak będę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem taka sroka wszystko mi sie podoba :D

      Usuń
  22. Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten płynny diament. Coś czuję, że ta witaminka z Wibo wpadnie do koszyka podczas promocji w Rossmannie :) A lakiery Zila świetne - szczególnie 203 i 132 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za krotko stosuje wibo aby moc chwalić ale widzę minimalna poprawę

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze i ja sie polubie :)

      Usuń
  24. Super lakiery i kosmetyki. Zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy24/4/17

    mam ten krem i top no wipe a reszty z twoich kosmetyków nie znam, w moich ostatnich zakupach znalazł się pyłek z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile lakierów! Mnie także marcowe Be Glossy rozczarowało, ale w kwietniowym jest już dużo lepiej. Szampon Nivea Repair & Targeted hair dla mnie bomba, szczególnie w duecie z odżywką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w kwietniu już się postarali odżywka nivea też mi pasuje

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze, wszystkie są dla mnie motywacją. Wiadomości typu "wzajemna obserwacja" proszę nie umieszczać ponieważ mnie nie interesują, sama decyduję, który blog będę obserwować.

Dla postów starszych niż 4 dni włączone jest moderacja

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger