Wibo Extreme Nails 533

Witam kochani, święta święta i po świętach a ja dzisiaj do Was przychodzę  z nowa recenzja. Na blogu będzie granatowo a to za sprawa Wibo Extreme Nails 533 zapraszam.

Promocja w Rossmannie zbliża sie wielkimi krokami wiec postanowiłam pokazać fajny lakier, który można tam kupić. Sama nie planuje nic kupować no może tusz do rzęs bo sie opłaca.  Extreme Nails 533 to piękny kobaltowy kolor niebieskim shimmerem, jak go zobaczyłam na półce wiedziałam ze będzie mój. Malowanie tym gagatkiem to sama przyjemność, kryje po dwóch cienkich warstwach, wysycha dość szybko. Pędzelek wąski jak na to serie przystało ale fajnie się nim  manewruje przy skórkach. Przy zmywaniu nie było większych problemów, nie farbuje skórek ani paznokci, a propo paznokci nie mogę ich w ogóle zapuścić. Odkąd ostawiłam odzywkę 8w1 eveline strasznie mi sie łamią, polecacie jakąś odzywkę? Lubicie takie kolory na paznokciach? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach

Wibo Extreme Nails 533
Wibo Extreme Nails 533
Wibo Extreme Nails 533
Wibo Extreme Nails 533
Wibo Extreme Nails 533
Wibo Extreme Nails 533
Wibo Extreme Nails 533
Wibo Extreme Nails 533
Wibo Extreme Nails 533
Wibo Extreme Nails 533

29 komentarzy:

  1. Głęboki kolor :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest i gdzieś go mam , ale nie wiem czy da się nim jeszcze malować, bo mam go od dawna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek <3
    Paznokcie się łamią bo przestałaś je sztucznie konserwować... Najważniejsze to nawilżać, nawilżać i jeszcze raz nawilżać... Olejuj, smaruj olejkiem kokosowym i rycynowym, przy okazji masuj a będą szybciej rosły... Ja teraz używam trzech odżywek (żeby nie przyzwyczajać pazurków do jednej) i mogę je śmiało polecić: Lovely nail hardener, Maga instant rebuild oraz Sally Hansen Complete Care :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzieki spróbuje z tymi olejami

      Usuń
    2. Popieram co do tych olejków, pamiętaj też o wcieraniu kremu w paznokcie :)
      Kolorek jest piękny :)

      Usuń
    3. Krem zawsze wcieram

      Usuń
  5. Piękny kolor, uwielbiam takie nosić na swoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, choć im cieplej i jaśniej, mniej mnie ciągnie do niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie niebieskości <3

    Tak, oba zdobienia malowałam ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny! Ja na promocji w Rossku raczej nie planuję za dużo kupować. Może jakiś puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor :) mnie pomogło Regenerum do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny odcień niebieskiego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, jest b. efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudny <3 w ogóle coś mi się kojarzy ten numer, aż muszę sprawdzić czy go przypadkiem nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy24/4/17

    dawno nie miałam granatowego koloru na paznokciach, na moim mani różowy kolor połączony z semilacowym efektem holo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger