mięta i koral

Dziś chciałam wam zaprezentować moje 2 ulubione kolory ostatnio, mowa o lakierach do paznokci Eveline MiniMax Quick & Dry Long Lasting. Do mojej kolekcji dołączyły ostatnio 808(mięta) i 807(koral). Polubiliśmy sie już w sklepie a prawdziwa miłością zapalałam malując paznokcie, Eveline po raz kolejny mnie nie zawiódł, lakiery sa idealne pod każdym względem, ale po kolei .
Lakier zamknięty jest z buteleczce 5ml dla mnie w sam raz, pędzelek krotki i plaski, konsystencja nie za rzadka nie za gęsta, do pełnego krycia potrzebuje 2-3 warstwy. Kolory typowo letnie, 807 to dla mnie typowy koral, piękny. Nie ma większych problemów ze zmyciem lakieru z paznokci. Jeśli chodzi o trwałość to u mnie wytrzymuje do 4 dni co jest sukcesem bo ja nie oszczędzam swoich paznokci niestety.








dużą zaleta jest ze lakiery nie zostawiają smug i szybko wysychają, jestem zauroczona i szczerze polecam :)

1 komentarz:

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger