My Secret Glam&Shine 261 Amethyst

Witam w niedzielne popołudnie, miałam dziś nie pisać ale coś mnie natchnęło i pokaże dziś fajny fiolet od My Secret.

My Secret Glam&Shine 261 Amethyst to śliczny kremowy fiolecik. Do krycia wystarcza tylko dwie cienkie warstwy i zero prześwitów, wykończenie kremowe. Kolor wyjątkowo przypadł mi do gustu. Całość prezentowała sie jakoś nudno wiec dodałam kropeczki, strasznie je lubię a tak rzadko je robię nie wiem czemu. Do zdobienia użyłam Miyo Mini Drops 166 Indian Red. Strasznie mi sie podoba, takie niby nic a już sie coś dzieje. Zdjęć mało bo pogoda za oknem nie sprzyja.  Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
My Secret Glam&Shine 261 Amethyst
 

21 komentarzy:

  1. sympatycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Chciałabym takie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor i przyjemne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne te kropy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolety noszę czasami, ale nie należą do moich ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, wesołe kropki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. proste,ale efektowne zdobienie ;) przyciąga wzrok
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to kropkowe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor i fajnie wygląda z dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę mamie coś takiego zmalować, bo uwielbia fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To coś dla mojej mamy, ona uwielbia fiolety na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16/4/16

    Cute dotticure! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, chociaż wolę bardziej kontrastowe zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger