Lovely Exotic Color nr 2

Witam, dzisiaj przychodzę do Was z żółtym neonowym kolorem od Lovely Exotic Color nr 2.
Lovely Exotic Color nr 2

Nie wiem czemu to mój drugi neonowy lakier, strasznie mi sie podoba, czuje w nim moc. Strasznie daje po oczach. Malowanie to nie lada udręka, jest gesty i lubi smużyć, pędzelek płaski, pojemność 8ml. Kryje po dwóch grubszych warstwach, schnie przyzwoicie. Na nakrętce widnieje napis, że do stosowania tylko na sztuczne paznokcie. Pewnie chodzi o to samo co z poprzednia czy któraś tam seria neonów. Ja tam swoje paznokcie pomalowałam i nic im  nie jest. Do kupienia w Rossmannie. Jak sie Wam podoba? Kolor idealny na lato i fajny jako baza do zdobień. Dajcie znać w komentarzach co myślicie.

 Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2
Lovely Exotic Color nr 2

23 komentarze:

  1. świetny kolorek, ale skoro smuży to nie wiem czy miałaby do niego cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę go mimo wszystko! :) Taka neonowa żółć przyda mi się na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle daje po oczach! Lubię takie, ale odpuściłam sobie zakup, bo mam sporo neonków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) Uwielbiam neony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda genialnie, chociaż ja bardziej od żółtych lubię różowe neonki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17/4/16

    Mega kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten kolor neonu,jest na równi z różem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. woow to się nazywa neon!

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę kupić! ten kolor *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor sam w sobie jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie kryje, może dlatego smuzy, coś za coś :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor :D Pierwsze słyszę że lakier tylko do sztucznych paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolor! Za każdym razem kuszą mnie te neony z Lovely, ale zawsze tchórzę w związku z tym napisem, że tylko do sztucznych paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20/4/16

    I love how bright it is!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger