My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle

Witam po dłuższej przerwie, dzisiaj mam dla Was piękny fioletowo niebieski My Secret Glam&Shine.

Jeśli przeglądacie mój fb i ig to wiecie ze żelowy lakier od Wibo KLIK  to wiecie że  nie doczekał sie zdjęć bo padły mi baterie w aparacie :( ale mogę Wam napisać ze nosiłam go piec dni i żadnego odprysku i założę sie ze wytrzymałby jeszcze trochę ale już mnie nosiło aby go zmyć i zmienić kolor. Na pewno jeszcze raz o nim napisze.
Wracając do tematu  purple sparkle od My Secret to śliwkowa baza i niebieskim schimmerem. Prezentuje się ślicznie na paznokciach, w słońcu ładnie lśni. Do krycia wystarcza dwie średnie warstwy, schnie w przyzwoitym czasem. Kupiłam w promocji za 4zł w Drogerii Natura. Na wierzch nałożyłam top Gel Like z Wibo. Jak sie Wam podoba? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
My Secret Glam&Shine 260 purple sparkle
 
 

9 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W buteleczce granat na paznokciach fiolet - ciekawy gagatek z tego lakieru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor choć ja wolę coś pastelowego,coś bardziej kolorowego i ciepłego

    OdpowiedzUsuń
  4. Trwałość robi wrażenie :) a kolor przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger