Bell Gel4D nr 6

Witam w poniedziałkowe przedpołudnie, na razie nie będzie ciągu dalszego poniedziałków z Miyo. Zamknęli mi drogerie w której sie zaopatrywałam :( Dziś mam dla Was żelowy lakier Bell, obok chabrowych odcieni nie mogę przejść obojętnie.
Bell Gel4D nr 6

Bell Gel4D  to seria lakierów imitujących hybrydę, jak dla mnie rozwiązanie idealne bo lubię zmieniać często kolory na paznokciach. Numer 6 to piękny chabrowy niebieski. Połysk jest faktycznie wysoki jak widać na zdjęciach. Szeroki pędzelek ułatwia aplikacje, konsystencja nie za rzadka nie za gęsta.. Lakier schnie w przyzwoitym tempie. Jak go zobaczyłam w sklepie to nie mogłam przejść obojętnie, chociaż bałam sie ze nie będzie dobrze krył. Nie zawiodłam sie, dwie warstwy i zero przeswitow ani smug. Jedyna jego wada to farbuje przy zmywaniu wiec trzeba uważać aby nie trzeć wacikiem bo skorki będą niebieskie. Uwielbiam takie chabrowe kolory. Na zdjęciach bez top coat. Kupiłam w Naturze za  8zl. Jak sie Wam podoba? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)
 
Bell Gel4D nr 6
Bell Gel4D nr 6
Bell Gel4D nr 6
Bell Gel4D nr 6
 

12 komentarzy:

  1. Całkiem ładny ten odcień niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor całkiem w moim guście :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor ;)podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14/3/16

    Lubię takie kobaltowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest przepiękny! Mam słabość do wszelkich odcieni niebieskiego :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię niebieskości jesli chodzi o lakiery

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś podobny lakier z Softera, ale znalazłam mu nowy dom, bo źle komponował się z moim odcieniem skóry. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18/3/16

    My favourite kind of blue! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger