Lovely St.Tropez 2

Witam, dzisiaj przy niedzieli zapraszam Was na post z Lovely St.Tropez numer 2, czyli piękny błękitny lakier o satynowym wykończeniu.

Lovely St.Tropez 2

Jakiś czas temu pisałam, o blado miętowym  st.tropez 1, z którego byłam bardzo zadowolona. Oczywiście w mojej kolekcji nie mogło zabraknąć pięknego błękitu o numerze 2, róż mi sie nie podoba. Lakier ma satynowe wykończenie, podczas malowania mamy perłowy lakier, który wysycha na mat. Efekt końcowy jest subtelny i delikatny. Trzeba uważać przy malowaniu bo widać każde pociągniecie pędzelka. Kryje po dwóch warstwach, czego sie nie spodziewałam, pędzelek płaski, pojemność 8ml w cenie ok 9zł. Szybko schnie. Myślę że idealnie sie wpasowuje w letnie i wiosenne klimaty. W słońcu pięknie połyskuje schimmer. Jestem zadowolona i szczerze polecam. Do kupienia w szafach Lovely w Rossmannie. Jak sie Wam podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. 


Zapraszam przy okazji na mojego facebooka i instagrama tam jako pierwsze dowiecie sie o nowościach :)

Lovely St.Tropez 2
Lovely St.Tropez 2
Lovely St.Tropez 2
Lovely St.Tropez 2

17 komentarzy:

  1. Oj nie nie..Za blady jak na moje krótkie i kwadratowe paznokcie..A w połączeniu z bladymi dłońmi wyszło by sino..

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba :) spróbuję go wyrwać na rossmanowej promocji w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem, że to kompletnie nie mój kolor, ale efekt bardzo mi się podoba, lubię takie matowe i jednocześnie błyszczące kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. róż im się rzeczywiście nie udał :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh kusi kusi :) od jutra promocja w Rossmanku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor śliczny no i to wykończenie - jestem zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten błękit, ja mam róż i hmm.... uważam że jest średni :(

    OdpowiedzUsuń
  8. W słońcu wygląda pięknie, ale w cieniu to już mi się kompletnie nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten kolor ;-) W sumie podoba mi się cała ta seria, nie wiem tylko czy podoba mi się wystarczająco bardzo, żebym się na niego zdecydowała do kupienia ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger