Golden Rose Galaxy 01

Witam, jak Wam mineły święta? Ja jak zwykle jestem przejedzona i nasze skormne mieszkanie jest znow zawalone zabawkami ale nie o tym dzis. Przedstawiam Wam lakier z nowej kolekcji Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01

Od razu pisze ze lakier wysycha na mat niestety nie chciało mi sie przykręcać statywu do aparatu i zadne zdjęcie mi nie wyszlo, wybaczcie. Ale od początku, jak za pewne zauważyłyście cała seria lakierow Galaxy jest w zupelnie innych buteleczkach.

Ze strony producenta klik



Galaxy Nail Color to najnowsza kolekcja teksturowych lakierów do paznokci z drobinkami brokatu. Seria zawiera 4 rodzaje drobinek o różnym efekcie wizualnym, które występują w 25 odcieniach.

Nr 01-07 Matowa baza z połyskującymi drobinkami.

Nr 10-15 Kolorowa, teksturowa baza z połyskującymi drobinkami o matowym wykończeniu.

Nr 17-23 Błyszczące drobinki brokatu o piaskowej teksturze i matowym wykończeniu.

Nr 25-29 Mix kolorowych, matowych oraz połyskujących drobinek o różnym kształcie i rozmiarze.

Jesli chodzi o techniczna stronę lakieru to buteleczka jak widać okrągła o pojemnosci 10,3ml, pędzelek płaski a w środku mnóstwo przecudownych drobinek. Brokat w kolorze czarnym i srebrnym opalizyjacym a to wszystko zatopione w mlecznej bazie, której nie widać na paznokciu po wyschnięciu.Myślę ze spokojnie moza go kłaść na kolorowy lakier. Emalia szybko wysycha na mat, wszystko sie pięknie mieni, ja pociągnęłam paznokcie topem z Manhattanu. W macie możecie zobaczyć pazurki na blogu Basevehei - Wzory na paznokcie klikMarta z bloga Pazurki na obcasach klik pokazuje całą serie Galaxy jak i nowe piaski z GR wiec serdecznie zapraszam. Jak Wam sie podoba? Dajcie znać koniecznie w komentarzach.


Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01

Golden Rose Galaxy 01




9 komentarzy:

  1. Całkiem ładna ta jedyneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jako top może być fajny, ale bardziej mi się podoba na tym zdjęciu producenta, tam ma jakby zieloną bazę

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygląda na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile seria carnival średnio mi się podobała tak seria galaxy chyba doprowadzi mnie do bankructwa :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość ciekawy ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się prezentuje, na pierwszy rzut oka wszystkie odcienie z tej serii mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy bede umiala sie zdwcydowac tylko na 1 czy 2 nowe lakuery GR:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28/12/13

    Very cool! I haven't seen nail polishes from this collection in my area yet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger