Golden Rose 3D Glaze 12

Witam, dziś chce Wam zaprezentować lakier, który wyjątkowo przypadł mi do  gustu. Golden Rose 3D Glaze 12. Na sylwestra w sam raz :D

Golden Rose 3D Glaze 12

Cała seria lakierów 3D Glaze to top coaty, które maja za zadanie dać paznokcia trójwymiarowy efekt. Nie nadają sie niestety do nakładania na paznokieć bez kolorowej bazy. Numer 12 to żelkowa baza z zatopione sa mniejsze i większe drobinki holograficzne, piegi i plastry miodu, kiedyś sie na to mówiło hologramy. Wszystko bardzo ładnie połyskuje w słońcu. Pojemność standardowo 10,7m ll szeroki i plaski jak w rich colorach, wiec dwa ruchy wystarcza aby pokryć cała płytkę. Na pazurkach mam jedna warstwę lakieru, która daje wysoki połysk niestety drobinki trochę chacza wiec dałam matowy top z Lovely na to, taki efekt najbardziej mi sie podoba. Jako baze pomalowałam jedna warstwę GR rich color 16. 3D Glaze 12 na różowy lakier bazowy wzmocni jego kolor na moim granacie jest minimalna różnica w odcieniu tylko. Przyznam ze w buteleczce bardziej mi sie lakier podoba niz na paznokciach ale i tak jest fajny. To jak dla mnie najładniejszy z całej tej kolekcji bo moje serce podbiły Carnivale :)


Golden Rose 3D Glaze 12
Golden Rose 3D Glaze 12

Golden Rose 3D Glaze 12

Golden Rose 3D Glaze 12

Golden Rose 3D Glaze 12


Golden Rose 3D Glaze 12


Golden Rose 3D Glaze 12


Golden Rose 3D Glaze 12



17 komentarzy:

  1. fajnie wygląda w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, lubię glittery w macie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mat wygląda wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W macie wygląda bardzo fajnie, ale już tak nie połyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy efekt w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pięknie, muszę zrobić taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię brokaty ale ta seria na razie mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda w macie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam glittery w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudny efekt - chyba muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się efekt, jaki uzyskałaś na niebieskiej bazie. Uważam, że drobinki najlepiej wyglądają, jeśli zestawimy je z czernią, ciemnym fioletem, szmaragdem lub granatem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt, zarówno na błyszcząco, jak i na matowo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainspirowałaś mnie! Właśnie kupiłam sobie ten kolor z 3D Glaze + Piękny granat z Express Dry :) Dobrze, że matowy top coat już mam od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger