zakupy lakierowe

Dzis na szybko chce wam pokazać jaka zbrodnie popełniłam przechodząc kolo stoiska Golden  Rose i wchodząc po szampon z Ziaji do Natury. Szampony nie kupiłam, wyszłam z kolejnymi lakierami do paznokci....
Do lewej:
Miss Selene nr 160 czarny
Golden Rose z proteinami nr 242 biały
Goldem Rose Paris nr 64 bordo
My Secret Hot Colors nr 163 Blue Angel w zależności od światła niebieski lub fioletowy
My Secret Sandy nr Blue Sparks czarny z niebieskim brokatem i poświatą, piękny




my secret

my secret

3 komentarze:

  1. Ten środkowy mi się podoba ;) Jestem ciekawa jak wygląda na pazurkach bo bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam piaskowca od My Secret - jest wspaniały :]

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger