Vipera Roulette 37

Witam, dzisiaj mam dla Was dobrze znany wielu top Vipera Roulette 37.
Vipera Roulette  37

Bardzo  lubie wszelkiej maści topy, doskonale to wiecie, ów egzemplarz mam z wyprzedaży od jednej z blogerek (zapomialam skąd :( ) W przezroczystej bazie zatopione sa czerwone heksy i czarne nieregularne drobinki. Całość tworzy na paznokciach artystyczny nieład. Z malowaniem nie ma większego problemu, wystarczy jedna warstwa, gdyby pędzelek był biały to widać by było ile jest drobinek na nim. Jako bazę dałam GR Rich Color 65, to śliczna mięta z nowej serii kolorów ale o niej w innym poście. Lakier ma pojemność 12ml. Ze zmywaniem nie miałam większych problemów. Jak sie Wam podoba taka kombinacja? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Zapraszam również na mojego facebooka instagrama tam wrzucam wszystkie nowości :)

Vipera Roulette  37
Vipera Roulette  37
Vipera Roulette  37

35 komentarzy:

  1. Widziałabym go na białej bazie :) Z miętą ciut za bardzo się gryzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam na bialej i żółtej bazi, chcialam być bardziej orginalna :D

      Usuń
  2. Ja nie mam cierpliwości do takich wynalazków,zagryzam je ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nosiłam go całkiem niedawno na paznokciach.. W buteleczce nie robił na mnie wrażenia, ale już na paznokciach podobał mi się bardzo.. Właśnie dzięki tym nieregularnym drobinkom.. Z tym że ja wolę jak jest ich trochę więcej niż w twoim mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jak bym go nie widziala na paznokciach to bym przeszla obojetnie obok buteleczki :)

      Usuń
  5. bardzo mi się ten top podoba, a u mnie jeszcze czeka na swoją kolej ;p podobają mi się różne brokaty i tylko je kupuję, a potem nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ciężko dostać Viperę, a efekt super

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie się prezentuje Vipera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ta vipera, swietne sa te rozne czasteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten top, ale ta baza mi jakoś do niego kolorystycznie nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam marudzisz :) mi sie strasznie podoba ale to kwestia gustu oczywiście ;)

      Usuń
  10. bardzo fajny top, chociaż ja bym dała jakąś inną bazę - może jasny szary, biel, nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten top, choć bardziej podoba mi się w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi na odwrót w opakowaniu nie robi na mnie wrazenia ale na paznokciach tak

      Usuń
  12. Podoba mi się te połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się te drobinki ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. topy od Vipery są super, a ten to już chyba klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak ale ja sie dopiero teraz zachwycam :)

      Usuń
  15. mam ten top vipery ale go nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest za rzadki i mało nabiera się "drobinek" :( albo mam 2 lewe ręce :) i szukam wymówki

      Usuń
  16. taki chaos kontrolowany ;) fajny ten top, chociaż nie wiem czy z tą bazą mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedna z fajniejszych serii lakierów jakie mam ;-) Choć tego konkretnego nie posiadam to i tak uważam, ze jest całkiem fajny. Nawet z taką bazą wygląda dobrze, choć wydawało by się, że się będą kolory gryźć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kontrast, uwielbiam serię Roulette :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki dziwak z niego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Te czarne elementy są ciekawe, jeszcze nigdzie takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie czekam na dwa z tej serii, już drepczę z nogi na nogę, bo widzę, że będą wyglądać fajnie, chociaż mam wrażenie, że są mało napakowane brokatem, pewnie trzeba dać dwie warstwy.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger