zakochana w piaskach

Z lakierem piaskowym lub posypka cukrowa miałam juz wcześniej do czynienia przy Goldem Rose ale o tym kiedy indziej. Dzis na tapetę idzie kupiony w Rossmannie lakier Baltic Sand (Lovely) nr 1. Jest to brokatowa czerwień z drobinkami złota ale bardzo delikatnymi ,które rewelacyjnie połyskują w  słońcu.
Lakier znajduje sie w buteleczce 8ml w cenie ok 9zl wiec całkiem sie opłaca, firma Loveley dostępna tylko w Rossmannie. Pędzelek plaski trochę rozcapierzony ale nie przeszkadza to w malowaniu. Jesli chodzi o zmywania lakieru z paznokci nie widzę większych problemów a jesli chodzi o trwałość to jestem mile zaskoczona bo dopiero po 5 dniach zaczyna sie ścierać na końcówkach. Kolejną zaleta jest to ze bardzo szybko wysycha co dla mnie przy malym dziecku w domu to ogromna zaleta.





Szkoda tylko ze jest mały wybór kolorów bo az 3, jeszcze niebieski i żółty ale na pewno sie po nie wybiorę bo mnie kusza. Podsumowując bardzo fajny lakier w przystępnej cenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger