szarosc czyli essense color&go 35 movie star


Dziś na drugi ogień idzie szary lakier essence  color&go  nr 35 movie star. Mój ulubiony odcień szarości, dość ciemny i bardzo elegancki.  Mała buteleczka 5ml nakrętka w kolorze lakieru co jest charakterystyczne dla tej firmy a mi ułatwia szukanie danego koloru w koszyczku. Na opakowaniu producent pisze „szybko schnący lakier do paznokci, plaski, precyzyjny pędzelek, modne paznokcie w kilka sekund’. To by się zgadzało bo w porównaniu z lakierami z tej serii tylko w buteleczkach po 8ml ten mały schnie całkiem szybko i równie dobrze trzyma się na paznokciach. Niestety ten precyzyjny pędzelek jest dla mnie za mały i za wąski nie wygodnie mi się nim maluje. Lakier jest dość rzadki wiec trzeba uważać aby za dużo nie nabrać na pędzelek bo wyleje się na skorki.  Podsumowując jeden z moich ulubionych jesiennych kolor ale musze się napracować aby dokładnie min pomalować paznokcie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja

komentarze zawierające reklamę nie będą publikowane

Copyright © 2014 Cytrynkowe Pazurki , Blogger